Diskuse
Autor: 03 leden 2008
- Datum:Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
příspěvků: 548
Teda okamžiků, kterých byla škoda bylo více a ne jen s tím Látalem.. To, co je tam za sebranku na tom stadionu, to je fakt k "fairplay".. Ale alespoň byl dnes (na rozdíl od Liberce) ten výkon sledovatelnej..
-----
Sacha: Sotva zakotvil u buzparty, tak vede jako největší sympaťák klubu.. Ach jo.. :(
Bod vydřenej, odmakanej, odjezděnej. Jak tu píšete, šance Látoše byla tříbodová, bohužel. Díky, za to, že do Plzně vyrazila alespoň malá výprava. Museli jsme bejt slyšet, protože nám Cigi mával o druhý třetině, když byl úplně na druhý straně :-). Nejlepší pokřiky Fair Play a ubrečená Plzeň bohužel nepochopeno pány v pruhovaném :-). Plzeň, která nám odpravila Libora, Tondu a málem Piskáčka dneska bez jediného faulu (jejich vyloučení po vyhození mimo hřiště) měla víc šancí, tlak a nevím co, ale gólovky jsme přes strašně malej počet střel měli kromě gólu další dvě - škoda nevyužití, tři body (tradičně) byly ve vzduchu. Hlavní, že jsme ukázali srdíčko, obětavost a bojovnost jen tak dál, k lepším zítřkům !
Krize je příležitost!
příspěvků: 1794
ikdyž jsem zápas neviděl, tak myslim, že bod je super! Vy všichni co jste byli na zimáku dobře vy!
NIKDY se NEVZDÁVAT!!!
myslim si, že jsme hráli dobře. škoda tý akce 2 sami na gólmana... jinak to co chodí v przni na zimák, to je soubor kreténů a plaček, kterej se jen tak nevidí :) a hlavně ať žije charta fairplay...
Pomalu by to chtelo anketku, kdo da nas 100. gol. Jeste, ze bude to play-out, jinak byl favorit "nikdo"
Co to plácáš?Proč bych jako měla brečet?To,že jsem si stěžovala,že málo střílí není brečení,ale fakt.Jenomže u nás se bohužel ani těch golů moc nedopočítáš.
příspěvků: 235
Opravdu konečně bojovnej ,vynikající výkon.Připadalo mi,že Przeň vůbec nevěděla jak na nás hrát.Třičtrvrtě zápasu byli naprosto bezradní,a naši to víceméně v poklidu kontrolovali.O tom zzranění Melky se nemá cenu bavit ,každý to viděl.. Nakonec bod je dobrý,teď ještě ,aby prohrála Bolehlav.
TEN zákrok na Melku byl horší než ten Kotrlův, navíc byl po odpískání. Protestu se asi ani teď nedočkáme.
Jinak teda po zprávách od sparťanského managementu, nechápu trejd Smoleňák - Sacha. Sparta ten trejd udělala prý taky, aby ušetřila - Smoleňák má mnohem větší smlouvu. To co zatím Smoleňák předvádí mne jen utvrzuje v pochybách. Jestli se Spartou neuděláme 12 bodů tak si z toho hlavu ukroutím.
Jinak stejně hlavní bitva o naši budoucnost se odehraje 15. 2. na radnici.
Melka je tam sraženej ,z nosu mu teče krev a rozhodčí nic .....si snad dělali prdel .A celkový počet vyloučených 6:1 taky mluví za vše .Jinak dneska klobouk dolů ,všichni jezdili po prdeli a bod je dobrej ,škoda že nevyšly nájezdy ,ale to jsem vcelku předpokládal,když nehrál Kalla kterej asi jedinej dokáže rozhodovat zápasy v nájezdech .
Jinak tolik nadávek a pokřiků z domácího hlediště na soupeře se nikde jinde neslyší ,místní "fanoušci" jsou neskuteční zmrdi a primitivní svině a po tom co jsem slyšel je začínám nenávidět víc než Spartu .
....hlavně se z toho neposrat ! Vždyť je to jen hokej ...
dobrota: měl si pravdu :) jinak minář je mrdka stejně! cigi super
..
jo a šáfo ty si zase chytrej s těma nájezdama:)
Lenko, nebreč pořád, na střely se nehraje, hraje se na góly, nevim co bys pořád chtěla.
...
Hujere, třeba se těm, který navrhuješ (nemyslim Melku) na ty nájezdy nechce. Třeba se trenér se zeptá, kdo si věří a ten jede. Třeba se někoho zeptá a on mu řekne, že se necítí. To musíš brát v úvahu.
KPZ
Tak to nevím,kolik měli střel ve druhé třetině...já přišla domů až na třetí a tři střely za třetinu mě připadají katastrofické..... a je fakt,že Paty jet neměl,určitě toho chudák měl dost....
kdyby látoš proměnil na 2:0 tak nebylo co řešit...jinak nevím jak vy, ale pateru jsem snad ještě nikdy neviděl dát z trestňáku gól :D
Bod super! Škoda toho druhýho bodu! Utkání jsem neviděl, ale kluci zaslouží pochvalu za bojovnost. Jinak ten Látal ať už jde do prdele, to jeho netrefení nás stálo dnes 3 body, za celou sezónu předvedl jednu dobrou věc (KV), tak ať po sezóně jde do...
KPZ
Ale to zas byl výběr na nájezdy :-) Čekal jsem Melku, celej zápas hrál výborně. Ale možná nejel kvůli tomu nosu.
Souhlasím s tim, že neproměněná šance Látala nás stála 3 body.
příspěvků: 105
65:00
Paterův bekhendový blafák chytá Horčička bekhendem.
příspěvků: 1737
přestaňte plznit (brečet) na sudíma, dnes to zvládli dobře.
lenka - tři střely ve třetí třetině? co se ti nelíbí? vždyť je to třikrát víc než střel v třetině druhé ;)
Moudří lidé mluví, protože mají co říct. Hloupí lidé mluví, aby něco řekli
To já taky smekám,Ciki chytá dobře..akorát naši nějak zapoměli střílet...3 střely v třetí třetině na Horčičku,trochu málo....
Vždyť nám pustili asi 3 fauly! Jenom toho Melku by jim šlo vyčíst.
dělaj si prdel už? jinak smekám před výkonem našich!!
příspěvků: 504
Ten teda dnes pise picoviny, uz zase...
56:45 Vlasák našel ideálně Jeřábka, jeho bomba ale do plzeňské branky neprošla.
asi si chteli dat vlastnaka... :-))
Jako jeden plzeňskej vyloučenej,ještě za vyhození puku....neuvěřitelný.Přitom při každým druhým opakovaným záběru na kostce byl plzeňskej faul.
At' žije charta fair play.
:D:D Polívka :D
akorát gol !
:D:D Polívka :D
takze mame golmany tri!?
13:50 Lammers prověřil Horčičku střelou z levé strany.
9:56 Rachůnek zachytil rozehrávku Kladna, ale sám proti Polívkovi neuspěl.
2:26 Z levého kruhu střílel Kovář, Cikánek na dvakrát puk zkrotil.
tak to je schizofrenie, to zase budou przenaci bonzovat, ze nemame vporadku papiry :- )
Každý je ve své podstatě kladeňák.
MILOŠ: Za nás chytá Horčička...
KPZ
Proc porad bavi nekho v Plzni rvat Kladno na dno. At dou k sipku s timhle. Kdyby tam neprisel Straka a nenasazel do toho prachy, tak uz nic nehrajou. Maj jeden z nej rozpoctu a Kladno je na tom naopak. To sou silaci ...
ze tu rusim o utkani - mrknul jsem na onlajn - vsimli jste si, ze nam v brane kazdou chvili radi polivka? bud je to nejaka przenska nadmyslenka, nebo se nam v brane co zakrok strida cikanek s jakymsi tajemnym polivkou :- )
Každý je ve své podstatě kladeňák.
Bacha, aby to neměli vícejazyčný :)
jeste ze neumim nemecky a muzu mu to rict cesky:- )
http://auto.idnes.cz/pozor-na-jazyk-stara-svine-je-u-nemecke-policie-za-...
ale sazebnik luxusni :- )
to hlavne pro ucastniky dalsiho letniho vyjezdu do drazdan
Každý je ve své podstatě kladeňák.
Ok, tak si měl napsat, že souhlasíš se všema, co psali, že retrodresy jsou letos blbost. Z tvého příspěvku to vypadalo, že s těma příspěvkama nesouhlasíš a proto reaguješ.
...
Ok, takže si to špatně pochopil, to se na netu stává :-) Zase na druhou stranu ty lidi znáš, takže ti mohlo být jasný, že jim retroakce nevadí :-) Ale proč to dělat v době, kdy to dělá každý. Kdyby měl Černý všech pět pohromadě, tak jsme mohli před dvěma lety hrát na Štvanici a udělat z toho akci. Jinak těch indicií ,že se všichni baví o letošní sezóně je spousta.
KPZ
příspěvků: 1003
Administrátor
Retroakce ano, rozhodně. Teď 4. února bych já osobně s přípravou takové akce už nezačínal a nechal to na příští sezónu. Už je to srozumitelnější?
edit: dave: já v těch příspěvcích důraz na to, že by to mělo být hned letos, nikde nevidím. Bavíme se tu o nápadu, o myšlence, ne o termínu. Čti vždycky větný celky, ne jenom jednotlivá písmenka :)
originální být za každou cenu nikdo nechce. kromě chytání se módních záležitostí, má kladenské vedení momentálně tisíc jiných starostí než nějaké retro dresy. když už tak za příznivé konstalace a s plnou parádou.
I wanna play áčko
příspěvků: 7329
prevzit a rozvinout. a v tom ze tuto sezonu jsme za jedno
a už žádný sestupy!!
Toto téma zde již několikrát proběhlo. Tuto myšlenku podporuji. Rozhodně ale počkejme na příznivější dobu.
.
V Przni to bude těžké;dost je tlačí pruhovaní.
Obecně to chce střílet z každé pozice,být agresivní před oběma brankama,jezdit tzv. po prdeli...Je to celkem jednoduché,avšak realita je obvykle složitější...
---
edit: Clouseau:Souhlas
Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.
KLUZO: Nevím, píšeš, že přístup, kdy chci být za každou cenu originální, už není originální a přitom prosazuješ nápad, který chce být originální. A když tu píšeme, že ty retrodresy dělá letos každej, tak proč to dělat taky, tak to kritizuješ a v editu si protiřečíš, že bys to taky letos nedělal. Nebo možná kdybychom nebyli v takovém srabu tak bys tu akci třeba udělal hned další kolo.
KPZ
příspěvků: 606
Naprostý souhlas. Líp bych to nenapsal.
příspěvků: 1003
Administrátor
Retrodresům říkám rozhodně ano. A nejen jim, takové utkání bych zasadil do celého retrospektivního rámce, včetně dobových vstupenek, zpravodajů, odznáčků, bílé ledové plochy bez reklam, výstavy historických dresů, trofejí, fotografií a filmů atd. atd. Aby to byla zkrátka událost a obrlákadlo. Jen pouhé navlečení se do dresů je podle mého málo.
Argument "nebudeme to dělat, protože to dělaj ostatní" nemůže obstát. On totiž tenhle přístup, kdy chci být za každou cenu originální, už není originální. Když má někdo dobrej nápad, když něco evidentně funguje, tak si z toho vezměme to dobré a rozvíjejme to dál.
edit: a ještě dodám, že letos bych to vůbec neřešil, letos jsme v takovym srabu, že na bonbónek v podobě retroutkání nemám chuť
příspěvků: 1434
já bych osobně dal do znaku na dres kanoj s dírou jak ústa staré ženy.Old Shatterhand se taky potápěl jak Kladno,ale pak sejmul Inču Čunu,takže my musíme sejmout náčelníka Ten co hrával tenis a jeho pobočníka Ten co hrával za Kladno,Spartu a Liberec.
666
už to tady proběhlo, situace je furt stejná. Poldinka patří Němcům (Hütte) a ti o větší formě partnerství nechtějí slyšet.
I wanna play áčko
příspěvků: 606
A máš nějaké bližší informace o tom, jestli se ze strany klubu někdo snažil o tom logu jednat nebo to nějak řešit? Docela by mě to zajímalo.
příspěvků: 9195
Administrátor
no jo, místo aby se zkusilo vymyslet jak to udělat aby to šlo, tak se přemejšlí proč to nejde...
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
řekl bych, že se mýlíš. typický pro současnost je naopak syndrom opičky. "jé ten má tohle a ten tohle, proč to nemám taky já" nikdo netvrdí, že zrovna my děláme věci nejlíp. prostě je to tak, že ne všichni jsou ochotni plout s proudem a být trendy. toť ovšem pouze můj názor.
I wanna play áčko
HUJER: Použiju názor několika lidí, kteří tvrdili proč nemůžem hrát s Poldinkou na hrudi. Za 1) nebudeme zadarmo dělat sponzora cizí firmě, za 2) nemůžeme mít logo cizí firmy, které nesmíme používat.
Proč používat retrodresy když to používá každej, vždyť je to kravina. Lepší by bylo hrát s Poldinkou na dresech celou sezónu a vyhodit toho hnusnýho buldoka.
...
Osobně bych radši, když už retrodresy, hrál v dresech SK Kladno.
KPZ
"My to děláme nejlíp. Co dělají jinde nás nezajímá." Ještě že ve vedení nejsou lidi jako bugr, to by teprve nastala doba temna.
příspěvků: 1434
možná by dorazili nějaký starý pichny co obletovali Pospíšily,Mullery,Horešovský,Krásy,Vinše,Nováky,Kaberly,Termery atd.
666
příspěvků: 7329
přijde mi stupidní dělat něco jen proto, že to dělaj všichni ostatní. Nehledě na to, že ty retro dresy je komedie z hlediska výběru jaké se vlastně vybírají ale to už tu bylo někde pode mnou.
Nehledě na to, že v naší situaci řešit tohle mi přijde jako dost nesmysl, tady je důležitý nespadnout a je jedno v jakých dresech. A jsem na 99% přesvědčen, že to nikoho nepřitáhne, maximálně v řádu jednotek..
a už žádný sestupy!!
příspěvků: 9195
Administrátor
můžeš prosím napsat co je tak přehnaně stupidního na tom, že někoho něco napadne, zeptá se, započne polemiku a případně sám napíše dotaz na příslušná místa? fakt tě to tak moc sere? jestli jo, tak to tu asi obhospodařujeme zbytečně... (a Hujer s tímhle není sám, už jsem taky pár dotazů a mailů na podobný téma dostal, akorát nebyla zatím příležitost to ventilovat dál a výše)
.
edit bugr: jo tak ok, ale nemohl jsi to napsat takhle rovnou viď? mám podobnej názor, ale to neznamená, že někdo jinej nemá jinej... a to není důvod abych mu psal, že je blbec jako hrnec - ale jo, držíš styl... ach jo
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
příspěvků: 7329
to nic, autem nejedu a vlakem sam je nuda, shit, jsem si rikal, ze nasbiram nejaky km. Na druhou stranu kdyz nekam chci jet a nevyjde to tak jsou body, jen dnes by se musel stat dost zazrak, oni potřebujou body jako sůl a navíc mám pocit, že jim jdou rozhodčí strašně na ruku.
a už žádný sestupy!!
příspěvků: 1434
http://hokej.sport.cz/clanek/182050-katastrofa-bude-se-setrit-klub-projd...
666