Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2894
3. Duben 2010 - 4:35
Hrůňa

asi tak....
.
Každopádně já stále vyhlížím nějakou tu pyrotechniku+balónky atd.:)) Nějakou zvláštnost by to chtělo na konec sezóny....

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

Hrůňa
příspěvků: 723
3. Duben 2010 - 4:23
Marty

No jich se právě hrozně dotklo,že jsme o nich minule říkali,že jsou to naprosto ,,normální´´ fanoušci....Já jim fandím,ale trochu pokory by jim neuškodilo...

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2894
3. Duben 2010 - 4:11
Hrůňa

No psali prý 6 busů no...Každopádně se budeme muset snažit:o) Po té minulé kritice se na nás chystají,jak říkáš...

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

Hrůňa
příspěvků: 723
3. Duben 2010 - 14:09
NO

jestli tomu říkáte fandění,Tak to potom jsme byli lepší než domácích 3Stovky,ale v neděli přijede mnoho Brňáků,takže to snad bude důstojné od nás...

SYKYS
Obrázek uživatele SYKYS
příspěvků: 684
3. Duben 2010 - 0:32
Ale to víte, že se sem

Ale to víte, že se sem mohou napsat! :D když nebudu jmenovat a jen popíšu situaci, tak takové močení v rozhoupané toi toice bylo určitě příjemné :D

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6958
3. Duben 2010 - 0:20
SYKYS

ano, a některé se sem nemohou napsat!
Jinak těch 580 diváků je šestá nejnižší návštěva extraligy vůbec. Bylo nás tam holt moc :) 28.března 2008 bylo na zápase play-out Zlín - Vítkovice 0:3 celých 185 kousků.....

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

SYKYS
Obrázek uživatele SYKYS
příspěvků: 684
3. Duben 2010 - 0:28
Těch 500 diváků mě

Těch 500 diváků mě celkem pobavilo :D když jsem na to tak koukal, tak jsem si řikal, že ten náš "oficiální" průměr cca 2000 lidí je ještě dobrej :D

CO se týče zápasu, tak to bylo takový nemastný - neslaný. Bylo vidět, jak už o nic nejde a chyběl tomu ten náboj a zápal pro hru. Ale jinak si myslim pěknej výjezd plnej veselejch příhod :D ....

r.smith
příspěvků: 88
2. Duben 2010 - 23:43
brouk Pytlík - 2. Duben 2010 - 7:35

ty si fakt rozbitej :-))) Možná by chtělo tu srovnanou hlavičku použít než něco napíšeš. Ale zas na druhou stranu, dokážeš rozesmát.

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6958
2. Duben 2010 - 23:38
výjezdoměr a tipovačka doplněny!

výjezdoměr byl uzavřen - vítězem se stal Gazza s novým rekordem 3787 km, jako jediný letos objel všechny štace!!
Pořadí fanklubáků: 1. Andys, 2. Rum-cajs, 3. Zmeky.
Letos bylo ve výjezdoměru sice méně lidí a celkově i méně ujetých kilometrů, ale přesto si myslím, že se méně nejezdilo - jen tam spousta lidí nechtěla být :(
-
tipovačka už také svého vítěze zná - je to fenomenální tipér dudacek :D O permici si to ale ještě rozdají čtyři fanklubáci - Yarda10, Hofi, hasic71 a Kučí.
-
k výjezdu - dneska to byl extrém. Z Gazzou jsme se shodli, že to byla ZOO. Místy absolutně nekoordinované fandění, zejména když Tomík začal bubnovat :( Příště mu to nepůjčujte!! Tomíku a jestli příště po sobě necháš v buse zase chlívek, tak dostaneš ještě větší facku než dneska a už nebudeš jezdit! Jsem tu TOIku s tebou měl dneska převrhnout a ne jenom zatřást.

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

Dvori
Obrázek uživatele Dvori
příspěvků: 255
2. Duben 2010 - 19:57
MB - pochvala fanouškum

Koukal jsem na netu a byli ste fakt dobře slyšet i když návštěva byla trapná domáci se snažili, ale na naše Kladno Kladno neměli!! Výsledek 6:5 super, v neděli to snad bude podobné!

Sagar
Obrázek uživatele Sagar
příspěvků: 577
2. Duben 2010 - 19:53
marty

Výsledek 5:6 mě vůbec nepřekvapuje ,protože se zápas hrál v úplně jiném duchu než ten doma proti Varům ,kde ještě Vary musely hrát na výhru protože jim pořád hrozil pád do baráže.Dneska už to byl takový tréninkový zápas kde se hrálo spíš útočně než ze zabezpečené obrany,proto ten divoký výsledek...

....hlavně se z toho neposrat ! Vždyť je to jen hokej ...

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2894
2. Duben 2010 - 19:47
5:6

Hm a doma nedáme proti zasraným Varanům ani gól...Teď už je to jedno. Těším se na neděli,doufám že to bude pěkný zápas s mnoha góly a hlavně doufám,že bude i dost lidí,když Brňáků přijede hodně...Tedy že se bude dobře fandit.

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

dobrota
Obrázek uživatele dobrota
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1737
2. Duben 2010 - 16:40
poldikladno

na to, že mu má být 15, tak píše dost uhlazeně a na rozdíl od spousty jiných i pravopisně...
osobně jsem docela rád za jeho příspěvky (to neznamená, že s nimi souhlasím), protože dokážou udělat slušný kruhy ve stojaté vodě.
a to už věděl i děda drchlík ;)

Moudří lidé mluví, protože mají co říct. Hloupí lidé mluví, aby něco řekli

S4N74
příspěvků: 310
2. Duben 2010 - 15:07
poldikladno

vis co muzes jit doprdele jak s ods tak cssd tak s kymkoli jinym a muj hlas by folf dostal tak jako tak i kdyby kandidoval za vladce pekel jasno ? rozumem ti je tak 15 a to sem ti pridal za to ze znas mena politickejch stran a prestan se tu navazet do komisare ze ti brani si psat co chces {i kdyz nebrani} protoze taj kazdymu cpes to svoje hovno kdyz to nikoho nezajima

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2894
2. Duben 2010 - 14:57
poldikladno

Možná jsem natvrdlý,ale v čem tkví tedy podstata tvých příspěvků? Že chceš Volfa primátorem? To chceme asi všichni...

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

dann
Obrázek uživatele dann
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 239
2. Duben 2010 - 14:42
poldikladno

stačí, děkuju...
a jsem v řiti...

Když jednoho dne ucítíte velké prázdno - jezte, je to hlad.

poldikladno
příspěvků: 736
2. Duben 2010 - 14:35
agitka danne

když už to teda nazíváš agitkou, tak to už můžu rovnou napsat, přesto že znám jeho temné stránky celkem dobře tak já mám jasno koho chci za primátora - pana Volfa - stačí?

poldikladno
příspěvků: 736
2. Duben 2010 - 14:32
tak to jsem nejnetiketovatější

poněvadž já se s váma bavím taky tak, akorát se snažím být slušnější, v reálu jsem strašný sprosťák, teda pokud bych mluvil s váma.

dann
Obrázek uživatele dann
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 239
2. Duben 2010 - 14:30
poldikladno

tak já v tom tedy jasno nemám. za koho je tedy ta agitka? za tebe? a nebo jsi to přeťáp a nechceš tu být za levičáka...? ;)

Když jednoho dne ucítíte velké prázdno - jezte, je to hlad.

poldikladno
příspěvků: 736
2. Duben 2010 - 14:29
jak do dubu

zase tě víc zajímá co jsem já:))

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
2. Duben 2010 - 14:27
poldikladno

Bavime (aspoň pokud můžu mluvit i za lidi, které znám) se s tebou stejně jako bychom se s tebou bavili osobně, ať už na zimáku v ochozech, v kutlochu nebo kdekoliv jinde. I o tom mj. pojednává netiketa, kterou tady bugr z be trefně zmínil. Zbytek už dovádiš ad absurdum.
.
Někomu můžu připadat nabubřele a arogantně, pravda.
.
EDIT viz výše: poldikladno prostě se s tebou nechci bavit vzhledem k tomu, jak se prezentuješ, seš mi nesympatickej, to je celý :) Obsah od formy neoddělíš.

Gazza
příspěvků: 1326
2. Duben 2010 - 14:27
poldikladno

ty jsi normální grafoman :)

poldikladno
příspěvků: 736
2. Duben 2010 - 14:16
Pane komisaři

tak nevím jestli to co mi píšeš jsou opravdu výhružku a jestli se mám skutečně začít bát toho jak jsi mocný.
Tahle Vaše nabubřelost to je asi ten hlavní důvod proč se nemůžu udržet a musím se do vás navážet. Právě proto teď používám poldikladno, místo fan (který mi nějak přestal fungovat). Právě proto poldikladno, protože POLDIKLADNO není jen tento faklub - potožmo stále stejných deset lidí, kteří neumí pobrat jiný názor. Pokud tato diskuze má být neveřejná, nebo přístupná pouze členům fanklubu, nebo přístupná jen určitým názorům tak to napište do pravidel. Pokud tu má mít každý plné jméno, adresu a fotku, tak to napište do pravidel a sami udělejte. Mně ale Vaše jména v tomto prostoru přijdou nepodstatná. Jinak pro Bugra, nesnaž se mne oblbovat netiketou, já i ty dobře víme, že jsem žádné pravidlo neporušil. Jinak s tím už neotravujte a pište k věci tzn. ke Kladenskému hokeji. To mně nejvíc vytáčí, že nikdo z Vás se mnou nepolemizuje o názorech na hokej a dění kolem něj, ale pořád jen co jsem a kdo jsem a co je a kdo je on, a kdo je mocný a nemocný. Pokuste se povznést nad to, že já mám za blbce vás a vy máte za blbce mně a už to tu nezanášejte "tapetama". Řeč byla o tom co bude, když Volf nebude. A to je politické téma pane S4N74. A souvisí s hokejem. Jestli si pan s4n74 myslí, že kladenskému hokeji pomůže výhra ODS ve volbách, ať to sem napíše a vysvětlí proč. Mimochodem podle mého názoru pane s4n74 výhra socdemáků by nebyla o mnoho lepší, aby bylo mezi námi jasno. Ani komunisti by asi kladenský hokej nezachránili. Máme jasno?

Ultras_Slany
příspěvků: 237
2. Duben 2010 - 13:49
Burger

Nechci se s tebou dohadovat ale Burberovi končí po sezoně smlouva

S4N74
příspěvků: 310
2. Duben 2010 - 13:20
poldikladno

tyvole di diskutovat o politice uz nekam do ... pryc zapnu televizi vsude slysim ten ma titul za 2 mesice ten ma tuhle firmu a bere zakazky odtud myslim ze to nepatri na stranky kladenskyho hokeje ale na naky posrany tncz nebo podobnejch zump

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
2. Duben 2010 - 13:10
zděnda

Tak samozřejmě my, co se známe a neschováváme se na internetu za domnělou anonymitu, víme jak to myslím a proč volím slova a formulace, jaké jsem zvolil :) Rozumní lidé si to taky přeberou a pochopí to. Kladeňáci to také chápou :) Navíc člověk, který má dva světlíky a nemá záchod, zaslouží pochopení :)))

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2894
2. Duben 2010 - 13:09
pipkin

Jak je to se Skrbkem nevím,ale Burger s Tenkrátem mají ve svých klubech smlouvy ještě na příští sezónu,takže jejich návrat připadá v úvahu až v sezóně 2011/2012. Oba se prý vrátit chtějí,tak to snad vyjde.

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
2. Duben 2010 - 13:04
co takhle hokej dneska?

pozvánka visí, mrkněte na ni.
-
inšpektor: věty, které obsahují slova jako "neomezený vládce" mě upřímně děsí. naštěstí už se nějaký pátek známe a vím, jak si to myslel. navíc člověk, který nemá ani záchod, zaslouží hluboké pochopení :)))

I wanna play áčko

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
2. Duben 2010 - 12:28
poldikladno

Teď je vhodná chvíle, aby na scénu vstoupil opravdový zkušený profesionál, tedy já.
.
Vytváření několika různých identit jednou osobou je nešvar a vždy to značí obcházení pravidel onou osobou nebo nedostatečnou sociální inteligenci oné osoby.
Tebou jmenované bezpečnostní zásady vlastně nejsou bezpečnostní, ale to nepochybně víš, protože jsi použil sarkasmus.
Chceš-li z nějakého rozumného důvodu zůstat "nejmenovaným zdrojem", pak to děláš hloupě.
Fízlovat tvoji identitu samozřejmě můžu z hlediska technického i legislativního.
.
Abych to shrnul: pokud tu má někdo něco ustát, pak to budeš ty. Budeš muset ustát fakt, že dokud zde neomezeně vládnu já, tak to tady nikdy nebude žumpa, kterou si Češi z internetových diskusí (jak to známe z idnesu či novinek) udělali.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7331
2. Duben 2010 - 12:04
Gazza- ti to přeložím

je to klasickej blb schovanej za ip adresou, kterej si myslí, že na netu může napsat jakoukoliv hovadinu. a EDIT. koukám on je to socan a normálně tu agituje, tak už jsme doma..
.
poldikladno- a pro tebe, existuje něco jako netiketa, když si to přečteš uvidíš ale asi nepochopíš, že ten kdo tu porušuje pravidla internetové diskuze si ty. Protože hlavní zásadou je to, že když něco napíšu na netu tak jen to co jsem schopen říct jmenovanému i na přímo z očí do očí. Opačnou věc dělají jen idioti. Howgh!
.
Zděnda: ok, rozumím ti a souhlasím, ale co se týká spekulací tak jsem jen slabý odvar toho co se tu psalo v posledních dnech....

a už žádný sestupy!!

poldikladno
příspěvků: 736
2. Duben 2010 - 11:46
No vidíš, a mně to zrovna

No vidíš, a mně to zrovna baví. To je totiž princip internetových diskuzí, že identitu nejenom značně skrývají, ale dokonce mohou i vytvářet identity nové. A proto mezi bezpečnostní zásady patří například: nepsat adresu, a už vůbec se s diskutujícím internetovým partnerem nestýkat osobně, protože by to mohl být třeba nějaký úchyl. Tak Gazzo příště si klidně dojdi na záchod a koupit pivko, mně se nedočkáš.
A fízlovat identitu někoho, kdo ji dobrovolně nechce prozradit, je nejen neslušné, ale i protiprávní. To prostě budete muset ustát - to je internet. Jako já celkem v pohodě ustojím, když si o mně budete myslet, že jsem srab.

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
2. Duben 2010 - 11:21
když připustim, že

když připustim, že některé věci, které tady píšeš mají svoje opodstatnění, tak se na mě nezlob, jak už jsem napsal, hra na tajemný hrad v Karpatech mě nebaví a tudíž nemá cenu cokoliv dále rozebírat.

I wanna play áčko

poldikladno
příspěvků: 736
2. Duben 2010 - 10:53
Podívej, to jaký byly

Podívej, to jaký byly konkrétně tvoje postoje, kontakty a vztahy s blekotou, to víš jenom ty sám. Já ti do svědomí sahat nechci a nebudu. Třeba si skutečně ten hrdina co mu několikrát řekl do očí co si o něm myslí a já bych ti tu nechtěl křivdit. A tohle nemyslím ironicky.
O tom co bylo nechci už tolik mluvit, protože nemám rád ty dodatečné revolucionáře. Mně spíš zajímá co bude. Ač by se tu mělo psát především o hokeji a ne o politice, tak teď je ta výjimka, kdy to nelze oddělit. A jestli někdo bude volit ODS, tak si musí uvědomit, že volí konec kladenskýho hokeje. Tady se totiž odsáci chovaj stejně jako všude jinde, např.: v Liberci. Jenže tady narozdíl od toho jinde (např.: Liberec), do hokeje peníze nedávaj, naopak by je chtěli tahat. Vždyť jen jeden příklad: Proč mezi sponzory Kladna chyběla a chybí firma ČNES, na kterou byl přímo napojen pan Bendl a která na našem okrese dostala zakázky opravdu v obrovských částkách???

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7331
2. Duben 2010 - 10:46
Zděnda-vím, že se to notoricky ví

ale nikdo z nás tu smlouvu neviděl. A jelikož ty PR řeči v rozhovoru musí mít nějaký význam tak mě napadl prodej, prodloužení smlouvy, shánění nového angažmá, cokoliv. Ale rozhodně to Volf neříkal aby zaplácl prostor na webu HC, to je můj názor a myslím, že budoucnost jako vždy ukáže, že nejsem žádnej tydýt protože si o sobě myslím, že to mám v hlavě docela srovnaný a za svůj dlouhý život mám už dost zkušeností proti vám mladíkům :D
.
Poldikladno - jmenuj mi jednoho co tu lezl blackovi do prdele..... Ty ztráto formy...

a už žádný sestupy!!

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
2. Duben 2010 - 10:38
bugr z be

ty smlouvy přece nejsou nijak tajný, stačí bejt všímavej a mít trochu pamatováka a o Kabelkovi se přeci notoricky ví, že to podepsal na rok.
-
poldikladno: děkujeme za další přínosný příspěvek hraničící s přednáškou. ale už to začíná bejt trochu kafemlejnek a hlavně se mi líbí, jak si se hezky schoval pod nick "poldikladno", tam se toho vejde viď? píšeš, jak tys to všechno zažil, jak ti odešla forma, tak nás pocti svou pravou identitou a neflusej tady po ostatních, kteří se blbě nemaskují a všichni je známe. jiná kapitola je radnice a dementi z ODS na ní. proto naprosto souhlasím s tím - tyto pány nevolit. zdůrazňuji, že toto platí pro komunální volby a Paroubek je ještě větší č*rák, kdyby mě případně někdo chtěl házet mezi levičáky. no to jsem se zase rozepsal...

I wanna play áčko

Gazza
příspěvků: 1326
2. Duben 2010 - 10:35
ale piču má pravdu

to, že tady jágr st. a ml. lepí rozpočet je dobře známý. nevim kde pan poldikladno vzal, že jsme otovi černýmu lezli 7 let doprdele.
-
rád bych se s panem poldikladno setkal osobně a podebatoval, ale s internetovym keckou to jde bohužel dost špatně.
ps po naší minulý výměně názorů jsem na tebe čekal obě přestávky, ani jsem se nehnul. kde jsi byl?

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 850
2. Duben 2010 - 10:29
poldikladno má pravdu.....

poldikladno má pravdu..... a taky proto volit stranu pana Volfa!

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

poldikladno
příspěvků: 736
2. Duben 2010 - 10:26
plány krásný

Plány máte krásný, jaká bude realita to je otázka.
Zvlášť jestli jak tu kdosi strašil opět vyhraje komunálky na Kladně ODS. To se pan Volf bude muset poroučet a bohužel to může odnést i pan Jágr, kterej je se současnou radnicí dost na nože. To jsem na Vás co jste sedm let lezli Blackotovi to análu a když už nadávali tak na Jágra st. zvědav jak se zase otočíte korouhvičkové. Nebýt Jágrů tak už na Kladně dneska hokej není, asi nevíte jak často musel mladej Jarda lepit finanční černý díry. A zase jsou tu ti samí co nadávali na Kasu, pak Gardoně .... pak na Diviše na starýho Jágra a co dneska hoděj do smetí Procházku a Kabelku kvuliva jedný nepovedený sezóně. Odbroníci co sami asi nikdy žádnej sport nedělali, protože jinak by si na vlasní kůži zažili jaký to je, když Vám to nejde a forma zrovna není. To se nemůžete divit, že se tu do vás navážím, když jste sedm let tolerovali černý bordel a dneska, když jsme se toho konečně zbavili, ho klidně zase zvolíte na radnici, aby se mohl na Kladenským hokej pomstít.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7331
2. Duben 2010 - 10:17
vy dva

proč ho teda chválí když na extraligu absolutně nemá? To nemá logiku. A neznám jejich smlouvy a nevím co případně má klub z jejich odchodu, vy jste asi viděli a víte, že můžou odejít bez náhrady.
Tak hoďte obsah smluv do fóra ;)

a už žádný sestupy!!

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 6485
2. Duben 2010 - 10:03
bugr: ma pravdu, predsedo!

bugr: ma pravdu, predsedo!

Každý je ve své podstatě kladeňák.

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 850
2. Duben 2010 - 9:49
dave

Tak Volf bude kandidovat za svojí stranu a ne za ODS.. víš to?? Když jeho nová strana zvítězí, bude to nejlepší řešení pro Kladno, tak hokej a celý sport na Kladně..Takže volit Volfa..

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
2. Duben 2010 - 9:28
bugr z be

Přemku, ty seš dobrej tydýt. můžeš mi říct, jak chceš prodávat Kabelku, kterýmu končí za 3 tejdny smlouva a Šmacha, kterýmu končí smlouva jakbysmet a zbývá u něj pouze roční opce?

I wanna play áčko

Pycan
Obrázek uživatele Pycan
příspěvků: 1639
2. Duben 2010 - 8:44
Markus, Pipkin

Jo, to souhlasim, že za mořem se nechytnou (zatim) a rozhodně by měli dostat šanci na Kladně. Jak k tomu přistoupěj je věc druhá a já doufám, že tak, jak chceme my ;) Uvidíme. Každopádně jsem opravdu hodně zvědavej, jak bude ten tým vypadat!!!

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7331
2. Duben 2010 - 8:35
Pipkin-souhlas

Jen ten rozhovor s Volfem mi přijdou jako dobrý PR kydy, chválí tam Šmacha, Kabelku, z toho plyne, že je chce asi dobře prodat. Vůbec tam dost věcí co říká nekoresponduje s realitou. Na druhou stranu to dělá chytře, mi to připomíná prodej Hájka a Ševce, to byly dost majstrštyky :D

a už žádný sestupy!!

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
2. Duben 2010 - 2:12
odchovanci

Já jsem pro, vztah ke Kladnu rozhodně mají (nejen své rodiny), každopádně odcházeli proč ? Za Oty/Gerda neměli perspektivu si v áčku zahrát, Ota prosazuje mladé hráče a sází na ně, velké plus pro ně se vrátit..
CO se týče těch spekulací, tak Mudrocha poslat do hajzlu, Šmacha jakbysmet, to je vemen největšího kalibru (viz. letos několikrát situace, kdy místo udržení pásma radši obrátí směr vlastní branka a jede a jede idkyž má puk pod nohama), Prochy už nemá Kladnu co nabídnout, jeho chuť do hry je nulová (už jen ty situace v mezikruží, v nichž se letos objevil - copak by to "starej" Prochy řešil golfákem ? Prostě už to není ono..), Čurilla tu hrát nechce, tak ať jde taky někam (uraženej, že šel do Vrchlabí za 40% platu, když hrál hovno). údajně jde pryč Horna..
Jediný, co si nepřeju, aby hráči Kladna nastupovali v jinejch týmech extraligy..
No a uvidíme jak to bude s posilama, Jirka Burger se Skrbkem třeba znějí lákavě :)

Markus
Obrázek uživatele Markus
příspěvků: 592
2. Duben 2010 - 0:18
Pycan

Já jsem tu psal to samý co Dave, o tom že by se mladí hráči ze zámoří měli stáhnout do Kladna. Nevím jak jsou na tom se vztahem ke Kladnu, ale beru v potaz, že tu oba příklady co jsem dal (Knotek, Piskáček) hráli, a že se do NHL na 90% nedostanou. Tím pádem mají za sebou juniorku v Kanadě a jméno na mezinárodní i české scéně prakticky nemají. Proto by i pro ně mělo být Kladno tím týmem, kde dostanou prostor, a učiní další krok ve své kariéře (viz Eberle, Stieler) o ně taky po konci angažmá v Kanadě nikdo jiný asi moc velký zájem neměl. Nehledě na to, že většinou se v zámoří neúspěšní odchovanci vracejí tam odkud do USA/Kanady odešli.

Krize je příležitost!

Pycan
Obrázek uživatele Pycan
příspěvků: 1639
2. Duben 2010 - 0:08
dave

A kde bereš jistotu, že mladíci, co hrajou v Kanadě maj vztah ke Kladnu a jsou Kladenský srdcaři?
Hofi: jasně, ono je to strašně jednoduchý... Takhle ukážu a budu mít dva z nejlepších beků v lize...

Gazza
příspěvků: 1326
1. Duben 2010 - 21:17
i prd

já nedělám na Kladně pod autobusákem. já dělam u potoka v Rakovníku :))

Myšpulín
Obrázek uživatele Myšpulín
příspěvků: 1164
1. Duben 2010 - 21:13
gazza

to se nám to kecá, když děláme pod autobusákem :-D

Navždy nenávist Jihlavě

Gazza
příspěvků: 1326
1. Duben 2010 - 20:30
hofi

ser na to. já ti můžu napsat omluvenku, chceš? :)

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!