Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
14. Říjen 2009 - 19:24
jaja

Jak psal Sportovecs níže, Prochy si zlomil zánártní kůstku a bude mimo pět týdnů, viz http://kladensky.denik.cz/hokej_region/budejky20091014.html

jaja (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 19:16
A co je vlastně tomu

A co je vlastně tomu Prochymu? Je nějaká šance, že by se v Brně už ukázal?

jaja (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 18:51
TO Martinnn: No, právě

TO Martinnn: No, právě proto byste měli dojet,protože u nás si rozhodně spravíte chuť. U nás totiž hraje jen pár hráčů, ostatní se jen tak kloužou,bohužel..

Duckyš (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 18:44
Bugr z be

Ohledně odstoupení trenéra, moc častý to neni, ale podívej se třeba nedávno na Jaroslava Hübla v Litvínově...

Martinnn (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 18:18
oprava

vzhledem k našim výkonům......

Martinnn (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 18:17
kometa

jája: k našim výkonům to více jak 10 lidí nebude.ale kdo ví,třeba proti sekačkám zahrajeme super a lidí bude více...

jaja (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 17:55
Zdravím z Brna, hej lidi,to

Zdravím z Brna, hej lidi,to si děláte srandu,že je Procházka zraněnej,že jo? Je to můj oblíbenej hráč a hlavně kvůli němu se na náš zápas těším už od začátku sezony. Btw chystáte se k nám někdo, ať má kdo odvézt ty 3 body. Po neděli už v zázraky moc nevěřím..

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7335
14. Říjen 2009 - 17:51
zelii

Myslím, že na Mullera nadávaj fakt jen debilové, upřímně kdo by se v jeho věku vzdal sociální jistoty a tou jeho práce je. Neznám trenéra, kterej by řek, už jsem mužstvu na nic, vystřídejte mě, já půjdu na pracák. To je nesmysl, také tu vždy jasně píšu, že mi vadí práce vedení, to tohle má řešit, myslím, že Muller si zaslouží nějakou jinou práci v klubu ale na koučování áčka prostě nemá..

a už žádný sestupy!!

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7335
14. Říjen 2009 - 17:48
Šandor (not verified)

koukám další umělec co potřebuje mnoho slov na to aby se vyjádřil o hovně.

a už žádný sestupy!!

-Marty-
Obrázek uživatele -Marty-
příspěvků: 200
14. Říjen 2009 - 17:31
Nazdar tak tady to máte jak

Nazdar tak tady to máte jak ste se o tom bavili----> http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pribehy/124776/ano-sefe-nepomohlo-u-pa...

Không bao giờ bỏ cuộc!

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2897
14. Říjen 2009 - 17:10
Prochy

to snad ne.konečně zahrál skvěle a hned se zraní...Co se týče Kůrky,tak to je podle mě zcela nereálné,když na něj neměli ani v Budějicích a asi bude i problémový. Je ale pozitivní,že sháníme posilu.Snad to bude někdo,koho nebudeme brát jen kvůli známému jménu a přitom je výkonnostně za zenitem(Tomajko,Mudroch)...Podle mně ten hráč,s kterým jednají,je L.Procházka.To by se ale neslučovalo s mým názorem o kousek výše:)

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9209
Administrátor
14. Říjen 2009 - 16:49
ok - první řádek příspěvku beru (symbolicky) zpět

začínám být asi alergický na neregistrované uživatele, nicméně evidentně ani registrovaní zde kolikrát nejsou přínosem, plzeňáci se to v neděli naučili velice rychle - omlouvám se za hysterii lysterii

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Šandor (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 16:45
zeliii Abychom si dobře

zeliii

Abychom si dobře rozuměli, v žádném případě ti neberu právo na tvé názory a už vůbec né právo na to je vyjadřovat. Naopak, jediný co pobouřilo mě bylo, žes mě vyzval, abych radši nic nepsal :), tím pádem si ty toto právo chtěl vzít mě :) Vše ostatní je ok.

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9209
Administrátor
14. Říjen 2009 - 16:30
výborně, nervy tečou proudem :)

Šandor: s tapetami problém nemám, ani s tebou, napsal jsi něco o "profesionální úrovni" a já jsem na tvůj názor vyjádřil svůj, tak mi ho prosím neber, pokud to zde sleduješ, víš moc dobře, že s jinými názory problém nemám, ale neber mi právo se zde vyjadřovat - nehodlám zde hrotit žádný flame, ale tvoje přirovnání mi nepřišlo adekvátní, proto jsem napsal co jsem napsal, a myslel jsem to i všeobecně, stojím si za tím a jestli ti to připadá hysterické, tak prosím :)
.
fanpdy: je to předběžně domluveno, v pátek bych s nimi měl volat telefonicky, napiš mi prosím na mail co a jak, a uvidíme, díky

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

fanpdy
Obrázek uživatele fanpdy
příspěvků: 126
14. Říjen 2009 - 16:27
Zelí

Zdravim, chystám se s kámošema do Brna po vlastní ose a chci se tě zeptat jestli víš, jak je to s lístkama, musím ti nahlásit počet dopředu, nebo se dají koupit na místě?

Šandor (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 16:18
zeliii Já pana Müllera

zeliii

Já pana Müllera jako člověka respektuju, stejně tak, jako respektuju koholiv z vás. To nesouvisí vůbec s tim, co jsem psal. Věřím, že to bude příjemný a hodný člověk a nikterak to nezpochybňuju. Určitě i ten kuchař bude hodný člověk. A už vůbec nezpochybňuju to, že byl pan Müller vynikající hokejista. Toto jsem ve svém příspěvku vůbec neřešil. Hodnotil jsem "pracovní" vystupování.
Přes všechen respekt, co k němu mám, s ním však již několik let nesouhlasím. Vyjádřil sem to přeneseně přes toho kuchaře, protože mě ten kuchař pobavil a tato souvislost mě prostě napadla. Chovám se tady slušně, nikoho vulgárně nenapadám a jen vyjadřuju svůj názor. Nikomu sem tady nenadával ani nadávat nebudu. Proto mi ta tvoje reakce přijde trošku hysterická a tvoje výzvy, abych radši mlčel? Každý, kdo má jiný názor jak ty, musí mlčet?
Jestli tvoje reakce vzešla z podrážděnosti kvůli někomu, kdo je na Müllera nebo hráče sprostej, tak za to já nemůžu, já se takhle nechovám. A když jednou za rok napíšu svůj názor, kterým neporušuju pravidla diskuze, tak se prosim tě vyvaruj toho, že mě budeš umlčovat.
Poslední věc - ten kuchař třeba za mlada vařil v hotelu Hilton, to o něm nevíme, třeba byl dobrej. Zrovna tak byl pan Müller vynikající hokejista. Jenže ted je to tak, že kuchař už dobrej neni a hospoda se neuživí z toho, že před pár desetiletími možná dobrej byl. Hospoda má buď prachy = žije nebo nemá prachy = končí. Jasný? V hokeji se sice peníze shánějí jinak, ale je to vesměs podobný. Díky, žes přetrpěl můj názor a sorry za tapetu.

Dejdy
příspěvků: 641
14. Říjen 2009 - 16:17
Posila

jj konečně posila... ale ten Procházka mě štve! Je fakt že hrál dobře proti Plzni ted zase zranění... Kůrka by byla výborná posila za Prochyho

memory (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 16:09
Posily

Jedna posila se momentálně nabízí v Budějovicích-Kůrka.A to by mohla být opravdu posila,ne jen do počtu.Tak se ptám slovy Otty st.:Co na to manažer?

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9209
Administrátor
14. Říjen 2009 - 15:33
Šandor

raději nic nepiš, buď tak laskav!
.
To, že někteří na tomto diskusním fóru trenéra Müllera nemusí, a že by mnozí po 7 letech viděli rádi na střídačce někoho jiného doufám neznamená, že se tu budeme snižovat k podobným invektivám - je to Kladeňák tělem i duší, kvalitní člověk, jako vynikající hokejista pomohl mimo jiné k pěti titulům mistra republiky a jako trenér má za sebou dlouholetou kvalitní práci ať u mládeže nebo dospělých (sklerotikům připomínám návrat do ELH). Mnozí z nás mu tím co sami dokázali nesahají ani po pás! Pokud máte pocit, že je kritika na místě, tak OK, ale zachovejte prosím úroveň. Děkuji velice.

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Šandor (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 15:17
Sem se podíval na poslední

Sem se podíval na poslední díl "Ano, šéfe" (s hvězdou Patýsem) a velmi nápadně mi ten kuchař z tej hospody svým stylem a prezentací vlastní osoby připomíná našeho trenéra Müllera. Mám bohužel pocit, že i jejich profesionální umění je na stejné úrovni. Kdo pořad viděl, nechť posoudí sám.

Sportovecs
Obrázek uživatele Sportovecs
příspěvků: 594
14. Říjen 2009 - 14:59
Nevim vo co de,ale sem na

Nevim vo co de,ale sem na strane Dobroty :)
.
http://kladensky.denik.cz/hokej_region/budejky20091014.html Prochy mimo na mesic a ma prijit naka posila..tak snad to nebude nakej paskvil..

dobrota
Obrázek uživatele dobrota
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1737
14. Říjen 2009 - 13:07
LENKA

Nevím, zda už mám vlastí fanklub nebo jde pouze o dlouhodobí stalking. Vezmi to jako ženská a připomeň mi příspěvky, které konkrétní příspěvky vadí.
Protože kromě rozebírání výjezdu z LIT, jsem nic osobního nenašel (ale to nemůžeš chápat, protože si tam nebyla). A jsem líný hledat dál než deset stran zpět.
Pokud mne pamět neklame, tak si to byla ty, kdo tu rozjížděl slušnou seznamku v prvopočátcích tvé registrace...
Ostatní prosím, ať nám nezasahují do diskuze nebo se to zde strhne do "jedna paní povídala..."

Moudří lidé mluví, protože mají co říct. Hloupí lidé mluví, aby něco řekli

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7335
14. Říjen 2009 - 10:04
Kouř

A přijde tam jinej hajzl....

a už žádný sestupy!!

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9209
Administrátor
14. Říjen 2009 - 8:17
Pěkná diskuse, jen co je pravda :)

Jsem proti jakýmkoliv hurá akcím a zásadně jsem proti opouštění hlediště nebo nefandění!!! Na vedení to bude mít vliv marginální až žádný, na kluky na ledě zásadní!!! To samé transparenty bez jakéhokoliv pozadí a okolností! Aneb jak říká Clouseau - vyjasněme si situaci a postoje a proberme si co se s tím dá dělat, na nějaké hrocení je čas vždycky...

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Pycan
Obrázek uživatele Pycan
příspěvků: 1639
14. Říjen 2009 - 8:08
Pipkin

No, já jsem zase slyšel, že si strojírny Poldi moc dobře nevedou, ale to ostatně dneska leckdo...

marcik (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 6:48
Strojírny a logo Poldinky

Strojírny a logo Poldinky je nějaké zfušované, podle mě špatně napodobený originál.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7335
14. Říjen 2009 - 1:09
Clouseau

ale čtu a pozorně, jen bych ten dialog přeskočil. Ono totiž na dialog musí být dva a černý rozhodně dialog vést neumí. Pro něj je to jen hledání slabiny "soupeře", jak jí najde začne se do ní trefovat. On nebude komunikovat dokud k tomu nebude přinucen. Jinak s tvým logickým názorem souhlasím...
Můžeme pokecat ve čtvrtek, stejně nás tam bude tak 1500 masochistů.

a už žádný sestupy!!

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
14. Říjen 2009 - 0:41
Duckyš

Stejnou věc jsi už psal ve 22:33, začíná se to tu točit dokola. Dobrou.

Duckyš (bez ověření)
příspěvků: 1531
14. Říjen 2009 - 0:35
Jak říkám já, pokud

Jak říkám já, pokud alespoň kotel odejde tak na 10 minut, situaci to už zhoršit nemůže, může to být jen ku prospěchu věci... zkusit udělat alespoň něco je lepší než nic, druhá varianta je smířit se s touhle situací a čekat, kdy přídě nějaká "horší" sezona a pudem do baráže...

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
14. Říjen 2009 - 0:28
když už tak bouzdám po

když už tak bouzdám po netu s sháním informace, tak koukám, že společnost Strojírny Poldi rozhodně není malým hráčem na průmyslovém poli, ale dle mého právě toto je staví do pozice těch, kteří by potencionálně do chodu klubu mluvit chtěli..
A jsme zase u žáby na prameni .. :)
Ale podle mě to rozhodně není krok špatným směrem !

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
14. Říjen 2009 - 0:21
bugr ze be

Čteš co píšu? Nečteš, prostě nečteš.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7335
13. Říjen 2009 - 23:58
a jsme zas u toho

nefandit je krutý, dělat cokoliv je nekonstruktivní, tak tu zas budeme hnít dalších 5-10 let a sledovat jak si z nás ostatní dělaj prdel. Včeně Boleslavi, opakuji, Boleslavi. A to má Škodovka propa výroby jak sviň.
Nechci být za nějakého radikála, ono v jiných klubech bych byl možná spíš někde v zadu jako ten co mírní prostesty. Jenže u nás budeme pořád čekat jako prase na porážku.
Nejhorší je, že my jsme pořád rozumní, diskutujeme a snažíme se najít řešení, jenže tohle by měli dělat ty kreténi ve vedení.

a už žádný sestupy!!

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
13. Říjen 2009 - 23:55
Poldi

Majitelem ochranné známky je jakási Z-group se sídlem v Praze ..

daaziil
Obrázek uživatele daaziil
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 926
13. Říjen 2009 - 23:53
to je zrovna

jedna z věcí který by se dali projednat na sezení s klubem, když už jsme u toho

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4849
13. Říjen 2009 - 23:45
daaziil

Tam podle mě nešlo o sponzorství, ten klub patřil pod SONP Kladno a proto užíval Poldinku. Podle mě tam v té době bylo právo na užívání toho loga, protože klub byl totožný s tím podnikem. A pokud se Hokejový klub Poldi Kladno (ten existuje dodnes, je to jediný společník HC Kladno s.r.o.)) odtrhl od TJ SONP Kladno, tak má podle mě pořád právo užívat ten znak, stejně jako firmy, které vznikly z Poldovky. Např. v letech 1991-1994 Poldovka přestala sponzorovat klub, ale pořád na dresech byla Poldinka. To samé 1995-1997, kdy sám Jágr říká "poslední dva roky na dresech jsme Poldinku nosili vlastně jen z tradice". Poldinku pak nahradil tučnák kvůli Velvaně. Tzn. že důvodem proč není Poldinka na dresech je rozhodnutí klubu a ne nějaké majetkové nebo ochranné věci. Takže pokud by ze strany klubu byla ochota vrátit se k tradici, tak by to podle mě bylo možné. Argumentem můžou být ty roky, kdy klub používal Poldinku z tradice. Protože pokud by neměl právo, tak by ji nepoužíval a pokud by jediným důvodem byl sponzoring, tak by ji taky nepoužíval. Snad i hokejistky Kladna mají na dresech Poldinku a některý mládežnický celky.
...
PIPKIN: Tak klidně i klub může mít na 90 let ochrannou známku. Vždyť snad i Strojírny Poldi sponzorovali klub nedávno. Navíc v oficiálním fanshopu se prodávaj dresy s Poldinkou, jak je to možné?
...
Samozřejmě nic nemám podložené a je to jen teorie, ale určitě by stálo za to vypátrat jak to je. On přeci název sponzora na dresu může být nad nebo pod logem Poldinky. Velikost písma by zůstala stejná jako dnes.

KPZ

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
13. Říjen 2009 - 23:33
dave

zkus toto:
http://www.strojpoldi.cz/

citace "STROJÍRNY POLDI mají na devadesát let smluvně zajištěno používání ochranné známky POLDI."

Pokud by s nimi někdo vyjednal sponzoring, asi by to šlo..

daaziil
Obrázek uživatele daaziil
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 926
13. Říjen 2009 - 23:12
dave

nevidim tvojí logiku moc, název klubu předtim takovej byl, protože Poldi byl sponzor.
Jinak ale proti nejsem.

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4849
13. Říjen 2009 - 23:07
logo Poldi

Klub může klidně mít právo používat logo Poldi vzhledem k minulosti. Byl to regulérní znak Kladna a Hokejový klub Poldi Kladno (majitel HC GO KL) už z názvu je nástupce.

KPZ

kubikula
Obrázek uživatele kubikula
příspěvků: 777
13. Říjen 2009 - 23:05
ota ven

myslim že je práce vedení mizerná, odchovanci válí za jiné kluby a ani se zřejmě nechtějí vrátit tady do toho cirkusu a mladý co šli do nhl sami řikaj že neůstali protože by nedostali dost příležitostí v extralize. vybavení a služby na stadionu katastrofa, komunikace s fanoušky včetně webu nejhorší nejen v extralize, máme nejnižší rozpočet už několik let a je jasný kdo za to může, každej rok hrajem okolo 12. místa a to jenom proto že se vždycky najde někdo trochu horší než my, co se týče poldi tak si myslim že je lepší buldok protože Poldi Kladno si nezaslouží hrát okolo 12. místa a bejt venku lidem pro smích já pamatuju dobu kdy tu válel Hnilda, Patys,Vejvoda, židlický, Ton a další jenže to se nedá srovnávat to tu byl jinej gm, trénoval tušim Neliba hráči hráli na maximum a ne hokej z pravěku pomalý a bezkontaktní.

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
13. Říjen 2009 - 23:05
Kluzó

Jasně, ale:
před 2 lety byla schůze, vedlo to k něčemu ? Ne ? Dotazovat Černýho/Jágra, proč tomu tak není.
Jaká je koncepční práce v kladenskym hokeji ? žádná
Co vedlo k znovuangažování Gerda, když chtěl sám skončit? Peníze na plat trenéra nemůžou být výmluvou..
a otázek je ještě více, ale už byly napsány mnohokrát.
Nicméně si myslim, že je to zbytečné, neboť Ota zase najde ty samý výmluvy, v duchu si pomyslí to jsem s nima zase utřel a pojede si dál to svoje..

Lenka
příspěvků: 72
13. Říjen 2009 - 23:01
Dobrota

Prosím Tě, mohl by jsi být tak laskav a přastal by jsi s Tvými přiblblými příspěvky? Pozoruji to již delší dobu a je mi opravdu srdečně ukradený Tvůj soukromý život a navíc Tvé rádoby vtipné příspěvky jsou tak nějak slušně řečeno trapné. Doufám, že to vezmeš jako chlap a již se to nebude opakovat. Děkuji

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
13. Říjen 2009 - 22:50
Pipkin

Mám na mysli dialog s Jágrem a Černým. Co se stane, když vyvěsíš transparent a s nikým se přitom o ničem nebavíš? Jak sám říkáš, média mohou udělat spoustu věcí...v tvůj neprospěch například.
.
S chladnou hlavou a pragmaticky, dámy a pánové, prosím.

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
13. Říjen 2009 - 22:42
Poldi

Na netu jsem našel, že právo na znak Poldi mají Strojírny POLDI, spol. s.r.o.
Otázkou je, zda je (nebo by je) někdo oslovil s tímto nápadem..
A za další, dalo by se to udělat jako v Budějovicích, tam vyvěsili transparent v TV utkání a odešli na 1. třetinu, načež se poté vrátili, jestli se nemýlím..
Ideální příležitost by se mohla naskytnout příští týden s Vítkem, kdy zápas bude v ČT..
Souhlasím s dazilem, že mediální tlak je dnes nejsilnějším hnacím motorem..
kluzó níže: dialog může probíhat v poklidu nadále zde, není-liž tomu tak ?

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
13. Říjen 2009 - 22:41
zatím klid

Prozatím bych vás všechny poprosil, abyste s nápady na transparenty a podobné spektákly počkali. Nejdřív přijde na řadu dialog, obšlápneme si to z různých stran a pak se rozhodneme jak a co dál, souhlas? Díky.

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6966
13. Říjen 2009 - 22:36
marty-ano šéfe

hele já to beru s rezervou, ona TV dokáže leccos otočit a zmanipulovat, i když po shlednutí tohoto dílu musím říct, že se cítím jako šéfkuchař :). Jinak je vidět že do kšeftu není ani jeden z nich, ona je moc emotivní a on zase ušlápnutej, jsou to takový extrémy. Já bych vyhodil toho somráka z kuchyně.......jo a všimli jste si na konci....jak se na jejich příjezd připravili :) a to by mě zajímalo jak je to tam za ten měsíc s financema-to už neřekli.

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

Duckyš (bez ověření)
příspěvků: 1531
13. Říjen 2009 - 22:33
Odejít na celý zápas by

Odejít na celý zápas by bylo opravdu hodně krutý, ale takovej druhejch 10 minut první třetiny se mi zdá přiměřený...

Pycan
Obrázek uživatele Pycan
příspěvků: 1639
13. Říjen 2009 - 22:23
Majitel, poldi

Tak, jak je to s HC Kladno s.r.o. je tady
.
http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=54750&sys...
.
No a s tim logem Poldi by to asi tak jednoduchý nebylo, protože nějaká poldi ještě určitě existuje (Strojírny Poldi, Poldi Hütte...?) a někdo pravděpodobně na to logo bude mít práva, ne?

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2897
13. Říjen 2009 - 22:23
Ano,šéfe

chudák,ten její manžel:)
A proč by si měli dělat spoluhráči z Patýse prdel?jsem to neviděl od začátku

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

rakkky (bez ověření)
příspěvků: 1531
13. Říjen 2009 - 22:01
transparenty

transparenty proti vedení ano,ale odejít ze stadionu a nefandit celý zápas,to nevím no...vůči hráčům by to asi nebylo fér.proti ale nejsem,přidali bysme se.

Gazza
příspěvků: 1326
13. Říjen 2009 - 22:10
-

výmaz duplicitního příspěvku

TIPOVAČKA

Tipujte s námi MS 2024

Bližší info a propozice ZDE

Kulturní přesahy

NA LED! Hokej a bruslení v obrazech

Fenoménu hokeje a bruslení ve výtvarném umění se věnuje nová výstava Národní galerie Praha, která pro návštěvníky znovu otevírá Palác Kinských na Staroměstském náměstí. Výstava představí téměř sto prací napříč různými výtvarnými technikami a médii z českých institucionálních i soukromých sbírek. K vidění budou od 26. dubna do 27. října jak malby starých mistrů, tak díla současných českých tvůrců.

 

www.ngprague.cz

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!