Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
filip68
Obrázek uživatele filip68
příspěvků: 321
11. březen 2009 - 16:39
Kloz

Já mam šálu GEUS OKNA KLADNO , dres poldi Kladno . Na výjezdy jezdim a tam fandim . Ať si každej koupí dres či šálu jakou chce ,ale když bude fandit a jezdit ven ,tak je to dobrý ne, aspoň něco bude mít.
PS : Smrtihlav33- jak si rozdával ty letáky to je dobrej nápad , tak se snad někdo chytí a pojede .

Smrtihlav33
Obrázek uživatele Smrtihlav33
příspěvků: 55
11. březen 2009 - 16:01
Letáky

Dnes jsme rozdávaly letáky a jsem znechucen. 10% lidí si to přečte a řekne ja uš okna mam:-( 40% řekne že na hokej nechodí a vrcholem všeho bylo když jeden fanda řekl "ja kladnu nefandím neuměj hrát radši fandím víktovicím" to jsem chtěl vraždit. zbývajících 50% mělo neutrální názor tak snad někdo pojede.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 15:53
Kloz

Na Bohemce nejsou ovce, právě naopak jsou ty lidi velmi aktivní.
Teda na Kladně je fanklub taky aktivní ale ty tahouni mají jiné myšlení, řekl bych propagace nenásilí, není tu žádný revolucionář. Ono je pravda, že to status quo na Kladně je ubíjející a bere chuť se snažit něco měnit.
Hele a Kladno je pořád Kladno, Poldi se imho ani jmenovat nemůže protože tu firmu u(o)krad Stehlík. Ale to je spíš na osobní pokec o přestávce ;)

a už žádný sestupy!!

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 15:00
MILOŠ: K tomu aby sponzor

MILOŠ: K tomu aby sponzor nebyl v názvu klubu nepotřebuješ revoluci, viz kluby, který jsem uvedl.
-
BUGR: Jak by se ti líbilo, kdyby se Bohemka přejmenovala na Barvy laky Praha? Co by se stalo? Smířili by se s tím fanoušci, protože sponzor může mít všechno a už není komunismus, nebo by protestovali? Já myslím, že to druhé. Bohužel na Kladně jsme se smířili s tím prvním.
-
Na Baníku někoho napadlo, že oranžová je moderní na dresech a co fans? Přestali kupovat dresy a bojkotovali to a dosáhli svýho. A my? My to dál kupujeme a je nám jedno jak to vypadá.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
11. březen 2009 - 14:25
...

Pokud se přehrabuju starými materiály, tak se mi dobře pracuje když se 30-40 let nemění název klubu, nikde nemusím bádat dál :) To v současné době aby člověk lezl do novin každý rok aby zjistil jak se kdejaký klub jmenuje :)
něco z badatelské práce kolegy statistika, který mi dodal data: http://avlh.sweb.cz/CZ-1945-46-DS.pdf http://avlh.sweb.cz/CZ-1946-47-DS.pdf http://avlh.sweb.cz/CZ-1947-48-DS.pdf http://avlh.sweb.cz/CZ-1948-49-DS.pdf http://avlh.sweb.cz/CZ-1950-51-DS.pdf
Joj to se to pracuje když se nemění názvy :) jsou tak ale zase jiná úskalí...

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 14:19
hlavně vzhledem k tý "krizi"

půjdou okna stejně do pryč, mě strašně irituje to okenářské derby, hnus..
.
A s tím názvem na dresu, ono když někoho sponzoruje soukromá firma tak je to něco jiného než když je to mafie napojená na státná peníze, to pak nemusíš dělat reklamu, je to stejně zbytečný. Napadá mě např. oblíbený Liberec, ono i u nás je nějaká Energie nebo jak se ta firma jmenuje a to je to samý...

a už žádný sestupy!!

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 6485
11. březen 2009 - 14:16
kloz: ty by ses nejradsi

kloz: ty by ses nejradsi vratil do svych mladych let, jenze svet je jinde, mezitim je tu vychodoevropska forma kapitalismu tak se se sokolskymi idealy budes muset asi rozloucit.
Anebo udelat revoluci.

Každý je ve své podstatě kladeňák.

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 14:06
PYCAN

A jak to, že Sparta, Slavia, Boleslav, Příbram, Kladno, Žižkov, Bohemians Praha, Č.Budějovice, Plzeň, Teplice, Liberec, Ostrava, Brno, Olomouc ve fotbale, K.Vary, Boleslav, Sparta, Slavia, Litvínov, Liberec, Třinec, Znojmo, Ústí v hokeji to dokážou? Mít sponzora, který je na dresu, ale není v názvu? Zas takový peníze z toho nejsou, aby to stálo za to.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

Pycan
Obrázek uživatele Pycan
příspěvků: 1639
11. březen 2009 - 13:56
Kloz

Někdo, ty peníze dát musí, ale dneska ti nikdo ty peníze nedá jen tak... Ten klub za to musí něco nabídnout. A vzhledem k tomu že Kladno, bohužel, nemá v podstatě co nabídnout (výsledky žádný, návštěvnost bídná) kdyby aspoň bylo play-off, tzn. víc televizních zápasu a větší viditelnost sponzorů. Jenže nic z toho nemáme, takže v podstatě jediná možnost pro aspoň nějaký zviditelnění je název sponzora v názvu klubu... Navíc dneska sehnat peníze do sportu (jakkoli velkou částku do jakýhokoliv sportu) neni vůbec ale vůbec nic jednoduchýho, vim to z vlastní zkušenosti. Takže to prostě musíme přijmout tak jak to je...

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 13:37
GIMAX

Správně by bylo SK Kladno, hokej byl součást rodiny více sportů, Poldi je tradice, Poldi rovná se Kladno, Kladno rovná se Poldi, takže o srovnání s Geus Okny, Rabatem, Velvanou, Vagnerplastem, Terrexem, Agroxem nemůže být ani řeč takže ideální by bylo pro fotbal i hokej SK Poldi Kladno. Když to jde jinde, tak proč by to nemohlo jít u nás.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
11. březen 2009 - 13:24
kloz

to nevím fotbalu moc nerozumím, ale je fakt, že po tom co fotbal vypadal jako dnešní hokej v 90.letech, sponzorů v názvech ubylo...tuším že zůstal snad jen Baumit a Tescoma. V hokeji jich ale také ubylo...letos 6, zatímco počátkem tisíciletí 9. Ale ještě k minulu, vždyť Poldi je také sponzor, sice minulý ale je! To bysme tam museli mít HOSK :)))

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 13:13
GIMAX

Tvá citace, já nekritizuju lidi co řvou, jen sem uvedl ten nesoulad, že si kupujou sponzorský šály a pak křičej pokřik, který se řve, aby bylo jasný, že fans se nestotožňují s novými jmény (sponzory). A co se týče reklam, nač chodit do USA, stačí se mrknout na fotbal, tam nikoho nenapadne, aby se kluby jmenovali podle sponzorů, nemaj přeplácaný dresy, většinou jen jedna reklama vepředuˇ, klubový šály bez reklam apod. Proč to jde ve fotbale a v hokeji ne?

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
11. březen 2009 - 13:02
kloz

ano, s tím výjezdoměrem se shodnem, v těch reklamách ne. Jinak nevím co máš na mysli tou lží...myslíš tu Boleslav? Pokud ano, tak to snad ani nebudu rozvádět :) Moc jsme se s chlapama bavili :))) Neměl jsem na mysli poslední výjezd, nýbrž ten jak jsme prohráli 3:2 po SN.
---
Jinak o fandění si nic nepsal? Cituji: """"Jo a abych nezapomněl, ještě mě serou moderní "fanoušci", co si kupujou dresy,šály atd. s logy Velvany, Vagnerplastu, Rabatu a Geus Oken. Z toho bych blil a tihle samí lidi pak fanděj Poldi Kladno"""" konec citátu.
---
Jinak bez reklam se sport u nás neobejde, nejsme v USA. To bychom mohli z Kladnem hrát třeba přebor. Pokud by si chtěl hrát bez sponzorů jako v NHL, tak se podívej kolik tam stojí vstupenky. Kamarád mi psal že si kupoval na st.louis permici za 3600 dolarů (obyčejnou), vezmi že je pokaždé skoro plno násob to 16000 diváky a vyjde ti 57 600 000 dolarů, a teď Kladno 2500 diváků x 26 zápasů x 60 korun = 3 900 000 korun. Za to zaplatíš tak Patýse.

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 12:40
BUGR

Když se nedaří (na ledě) je třeba fandit jak blbec, když se ale pak začne dařit, nesmí se zapomenout na to, že se nedařilo. Ono protestovat by se mělo na začátku sezóny nebo když už je ta sezóna rozhodnutá, teď když jde ještě o baráž, by to mělo jít stranou. Ale je klidně možný, že poslední domácí zápas bude už pouťák... Hlavně by se ale neměli urážet lidi co maj kladenský srdíčko, pro Kladno dost udělali a teď se jim třeba nedaří.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 12:42
GIMAX

Tak co si čekal, že napíšu na tu tvojí lež. Vymýšlet si jen abys mi mohl něco vytknout je ubohý. O fandění sem nic nepsal. Ale schválně se zamysli, proč se neřve Geus Okna do toho, Rabat Kladno ole apod nesmysly. Se koukni jak vypadaj ty komerční šály, jedny vypadaj jak slávistický (červený), další jsou zas zelený apod. To si koupí jen člověk co u toho nepřemýšlí. Navíc nosit na šále jméno sponzora je dost velká potupa a ostuda fanouškovství. A tohle budu vždy kritizovat. A to samý úroveň dresů, Kladno bylo vždy modrobílí a ne oranžový, zelený, černý apod. A podle výjezdoměru se nedá hodnotit kdo je jakej fanoušek, můžeš odjezdit vše, ale to neznamená, že máš větší srdce než ten, kdo třeba z nějakého důvodu jezdit nemůže. A ano, "komerční fanoušci" jsou pro mě póvl. Až tu bude Jágr, to zas bude něco. Od dob Velvany to jde s kladenským hokejem dolů. A zamysli se proč si kluci pojmenovali fanklub jako Podli Kladno, proč si udělali vlastní dresy, vlastní šály apod. No bylo by to na dlouho.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 11:52
Kloz

takže souhlasíš s tím, že ten tlak by měl být a mělo by se jít a i přes drsnější metody a ne pořád fandit jak blbec a po jedný výhře zapomenout?
Protože zatím se bojím, že jdeme do pekel a po odchodu P+P prostě nemám žádné řešení co dál. On teda Prochy už mentálně odešel a zbývá jen Patera, naštěstí důležitější z té dvojice.
On taky musí být dost nasrán z toho co někteří borci předvádějí.

a už žádný sestupy!!

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
11. březen 2009 - 12:00
kloz

tak to byla bomba odpověď :) Na to si udělá názor každý sám :)) Hlavně ti, kteří vědí, že po zápasech někdy sotva mluvím...
-
Je možné že jezdíš na výjezdy častěji než kdo jiný, za to klobouk dolů, ale pokud budeš kritizovat někoho jen proto, že má nějakou nebo onakou šálu a fandí tak či onak, tak noví lidé do kotle přicházet nebudou a za chvíli tam zůstane jen pár "veteránů" kteří to sami ve dvou lidech neuřvou.
-
Mě tady fascinuje, jak někteří lidé si myslí, že jsou něco a ostatní jen póvl....... a dál už to nebudu komentovat, protože bych klesl na jejich úroveň.

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

daaziil
Obrázek uživatele daaziil
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 926
11. březen 2009 - 11:17
kloz

no právě to je ten problém

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 11:04
DAAZIIL

Tak hlavní sponzor je město (radní Černý ml.) a to těžko bude vyvíjet tlak na klub (GM Černý ml.) ;-))

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 11:01
GIMAX

A co jako? Ikdybych byl celý zápas ticho, tak sem pořád fandil víc než ty. Nevim proč na tenhle nesmysl vůbec reaguju.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

daaziil
Obrázek uživatele daaziil
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 926
11. březen 2009 - 10:55
tlak

podle mě by měl bejt na klub vyvýjen od sponzorů, jenže ty nejsou, takže ten tlak neexistuje
.
kloz: taky se mi tam nelíbí ta oranžová a nechápu proč jí tam furt strkaj
.
článek o pilsfans: čet někdo tu diskuzi k tomu, plzeňáci tam opět rozvíjej svoje teorie o spiknutí vůči nim. Jinak ten článek samozřejmě blbost, ale líbilo se mi "kvi,kvi,kvi" na vojtka

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
11. březen 2009 - 10:56
kloz

nechci tady do tebe rýpat, ale dobře že ti fanoušci fandí, ty nemáš co říkat, tebe jsem třeba v Boleslavi slyšel pobrukovat akorát tak tu jejich diskotéku, jinak jsi celý zápas jen mlčel. A říkal k tomu někdo něco? Neříkal! Ono je jednoduché kritizovat druhé. A k dresům a šálám-není to ale je jejich věc co si kdo koupí?...jinak já mám doma dres Vagnerplastu, dcera Rabatu, máme 2 šály Rabatu, jednu mikinu KLADNO s logíčkem Geus Okna a jednu šálu HC Kladno, a řvu Poldi Kladno OLE!!! no a co? Zastřelte mě teda za to!

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 10:52
GIMAX

Na Kladně dostávají trenéři úplatky od rodičů aby jejich děti hráli, to je známý fakt. Bohužel dnes je hokej sport bohatých.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
11. březen 2009 - 10:47
bugr

můžu tě ubezpečit že protekcionismus u mládeže je asi všude. Vím že se o tom mluví i v pcích, tam třeba první lajnu hráli mladí Šejba a Janecký a kde je jim dnes konec,
a to je jen jeden z příkladů.
---
Jinak ke kladenské mládeži....nedávno mi matka říkala, že u nich v práci kolegyně dávala kluka na hokej na Spartu. Po pár měsících jí řekli, ať ho dá na Kladno, že je na ně moc dobrej a na Spartě mu nemohou zaručit rychlejší vývoj, protože ti ostatní co tam mají jsou ve všem za ním hodně daleko. To hovoří za vše :)

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 10:31
Jo a abych nezapomněl,

Jo a abych nezapomněl, ještě mě serou moderní "fanoušci", co si kupujou dresy,šály atd. s logy Velvany, Vagnerplastu, Rabatu a Geus Oken. Z toho bych blil a tihle samí lidi pak fanděj Poldi Kladno. Jsou to takový tupý stádo, co by si nechali vnutit i změnu klubových barev. NE ORANŽOVÝ BARVĚ NA DRESECH! NE MODERNÍMU HOKEJI!

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

speed
příspěvků: 156
11. březen 2009 - 10:17
ach jo.. No, to je špatně.

ach jo..
No, to je špatně. Pořád to není jednoduchý si přiznat, ale už mi nějak došel optimismus.Je to v prdeli,pánové a dámy. Ať se to všem líbí nebo nelíbí, Kladenské "A" mužstvo je tam, kde si zaslouží být. Ke hledání příčin jsou tu jiní povolaní, jen mi vadí, že jsem spoustu let součástí "stáda", které fandí ,řve a dejchá pro klub, a pak se sám sebe jednou zeptám, jestli mi to vůbec stojí za to..Hokej je skvělá hra,nádherná, je radost fandit klubu, který chce vyhrávat. Že ty výhry nepřijdou samy, je jasné, je k tomu potřeba spousta věcí, které když se vhodně skloubí a fungujou,tak jak mají, tak po dobře odvedené práci všech zúčastněných ty výsledky prostě přijdou !
Já už ale nevěřím, že HC GEUS Kladno chce vyhrávat. Čím dál tím víc si myslím,že těm, co by se měli starat ,aby klub vyhrával, fakt(a je to vlastně logické) bohatě stačí,že se udrží v extralize, a jestli jako předposlední,je fuk, protože minimálně to "stádo" si ty permice zase koupí,lidi znovu přijdou, se vstupným se začachruje, s výplatami se zamanipuluje,pár zápasů se "zařídí", nějaký ten sponzor,který by peníze dal,ale chtěl mít taky slovo,což z pochopitelných důvodů není žádoucí, se danými podmínkami pošle do háje....A ono to zase půjde,zase se někdo někde na teplym fleku kurrrva UDRŽÍÍÍ !!! Fakt mě štve, že už mi prdli nervy, klidně mě pošlete do řiti,jestli jsem vás poprudil..
Já už falt nevim, asi si dám od hokeje pauzu, je mi líto těch, co pro kladenský hokej něco udělali,těch, kterým na něm záleží, z tohohle jim musí být na nic.

kloz
Obrázek uživatele kloz
příspěvků: 567
11. březen 2009 - 10:00
666

Napsal si to dobře, fanoušci můžou pohnout se spoustou věcí. Přece si nebudou furt nechávat srát na hlavu. Ono z krátkodobého hlediska z toho může být špatná sezóna, ale z dlouhodobého hlediska to přináší ovoce. Mně osobně nejvíc štve, že po sérii porážek se jednou vyhraje a hned hoši děkujem a porážky zapomenuty a hokejisti jsou furt v klidu, přitom když se vyvolává hráč, tak ani nezvedne ruku, na konci zápasu se ani nevrátí a jde do kabin. Srát na ně. Hráči přicházejí a odcházejí, fanoušci tu budou pořád.

___________________________________________________
SK Poldi Kladno - football & hockey club since 1903
one City, two Sports, one Club

gross
Obrázek uživatele gross
příspěvků: 1148
sufle
Obrázek uživatele sufle
příspěvků: 80
11. březen 2009 - 8:27
bugr z be

asi budu hodne pozadu, kdyz budu reagovat na tvuj 1229. (23:52) prispevek, ale nemuzu ho nechat bez povsimnuti. ma reakce zni: samozrejme mi prisly nazory blondyny s paterovym dresem uhozeny, zvlast pote, co rekla ze tam uz nikdy nepojede a ze se morava radsi mela odtrhnout od cech, jako to udelali slovaci

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 2:35
asi se shodneme

že v dohledné době nějaký impulz z vedení nepřijde. Už to, že to tu řešíme ukazuje, že něco nefunguje. V každém klubu je občas problém kdy fanoušci volají po odchodu trenéra/vedení, u nás je to dlouhodobý a vleklý problém.
S tou mládeží je to sice pravda ale také je pravda, že sem spousta rodičů a já nevím koho ještě cpe svoje děti protože mají větší šanci se z Kladna dostat někam ven. Z toho taky plyne velká protekce v mládežnických mužstvech o které jsem slyšel, prý se to samé ale děje ve Spartě, nejsme v tom sami!
U nás to zasahuje i do áčka, asi vrcholem byl Besser a v součanosti je třeba Hořava.
Ten problém je myslím hodně složitý a bojím se, že se jen tak nevyřeší, možná by ten pád dolů přinesl nějakou očistu, ví bůh. Ale já osobně ho nechci....

a už žádný sestupy!!

DCLXVI
Obrázek uživatele DCLXVI
příspěvků: 180
11. březen 2009 - 2:04
.

Tak mé poslední dva příspěvky neměli za cíl, vyzývat k defenestracím a revolucím (..zatím ne:-)..), ale psal jsem je proto, aby si každý fanoušek KLADNA uvědomil, že máme tu moc... a ne malou...ovlivnit chod věci!

___________________________________________________
they have style, they have violence...the R.K.F. are all
your worst nightmares come true

Steck Bratwurst in dein Sauerkraut!

_____________________________________________________________

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
11. březen 2009 - 1:50
DCLXVI

Na tom něco je :) Ale na Kladně takhle jednotně a masově vystupovat fanoušci v tuhle chvíli nebudou, chybí jednotící prvek, bohužel.
.
Podle mě nestačí říct A, aniž bychom řekli B. Například nestačí přijít na magistrát a říct: "Dotujete hokej a výsledky jsou špatný." Měli bychom říct: "Za ty prachy, co do hokeje jako Kladno dáváme, se to dá dělat efektivněji. Musíme přijmout tohodle maníka, tohodle naopak vyhodit, tohle škrtnout, tady přidat, tohle dělat jinak..." Rozumíš mi, jak to myslím? :) Nechci říkat "Černý ven!", když nebudu vědět, kdo příjde místo něj a co a jak bude dělat. Jakkoliv může být vyhazov Černýho nebo trenéra nebo maséra první krok, tak bez toho druhého je to pro mě málo.

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
11. březen 2009 - 1:35
bugr z be

Je to tak jak píšeš. Organizace (klub, firma, společnost - jak kdo chcete) HC Kladno nefunguje tak, jak si představujeme. Co je na Kladně pozitivní a co bych pochválil, je dlouhodobě práce s mládeží a výchova talentů. To má na Kladně tradici a málokdo to umí dělat líp. Ovšem A tým a vše kolem něj už skřípe. Možná, že to lidi kolem kladenského hokeje dělaj nejlíp jak umí a snaží se, ale to bohužel nestačí. V silách těchto lidí, generálním manažerem počínaje, přes trenéry a realizační tým, hráči konče, není dostat Kladno dlouhodobě a udržitelně na vyšší příčky (čtvrtfinále samozřejmost, nepostoupit do semifinále bude neúspěch). V tuhle chvíli je na majiteli a investorovi (Jágr, město Kladno, sponzoři), aby zvážil, jestli mu to takhle vyhovuje (finanční bilance, marketingové zacílení, mediální obraz apod.), nebo jestli je jeho ambice vyšší a něco pro to udělá. Je to hodně podobné jako v komerční sféře: uděláš si analýzu a audit současného stavu, porovnáš to s tvojí představou na časové ose, uděláš korelaci a přijmeš opatření :)) Nasadíš nové schopné (a schopnější lidi), případně rovnou vyměníš za ty staré. Bude tě to nejspíš stát prachy navíc, do budoucna ale počítáš s návratností.
.
Hele ale evidentně se to tak neděje. Kladenští majitelé a investoři s tím nic nedělají, evidentně jim současný stav vyhovuje. Pro mě je to výkladní skříň průměrnosti, malých ambicí a uspokojení se špatně odvedenou prací. Argument, že by to mohlo být ještě horší, odmítám.
.
Konkrétní řešení (kromě těch výše uvedených keců) nemám. Kdyby jo, už jednám s Jágrem o svojí smlouvě nebo na něj přes nějakou páku tlačím, resp. na jeho prachy. Upřímně si myslím, že pokud nebude mít vidinu výrazně vyššího zisku nebo naopak citelné finanční ztráty, zůstane zachován status quo.

DCLXVI
Obrázek uživatele DCLXVI
příspěvků: 180
11. březen 2009 - 1:27
@Clouseau Divil by ses co

@Clouseau Divil by ses co všechno je možné ;-)
Příklad: Fanoušci nejmenovaného fotbalového klubu protestovali resp. bojkotovali domácí zápasy svého klubu do té doby dokud vedení nerezignovalo. Stadion byl bez fans celou sezonu...výsledek...změna ve vedení. Jinde si zase vybojovali zpět jméno svého klubu, které jim mocenští papaláši změnili. O tom, jakou mají fans moc třeba v Argentíně, škoda mluvit. Ale třeba nedávno buzny z ac milan dělali demonstrace, aby jim neprodali Kaká a povedlo se jim to. Ale nemusím chodit do zahraničí. Stačí si vzpomenout na slova starýho Jágra z tisku, kde prohlásil, že Franta Pospíšil odešel , protože ho už mimo jiné nebavilo poslouchat z tribun volání po jeho rezignaci. Nebo náš náběh na V.I.P. po druhém barážovém utkání s libercem. Diky kterému nás, alespoň trochu začali brát vážně... viz. následná schůzka s vedením (Jágrem) kde si sice furt mlel tu svou, ale nakonec udělal některé kroky, které jsme požadovali a projevilo se to hned tu další sezonu návratem mezi elitu.
Nejsme nejvlivnější faktor, ale nejdůležitější určitě, protože pro nás se to kurva hraje né?!
Současný vedení je jaký je. Do spoustu věcí nevidíme a těžko soudit, co se mohlo udělat líp nebo hůř. Pozitivní věc oproti minulosti je ta, že s námi, alespoň komunikuje:-) Každopádně je mi záhadou, že klub jako je náš, s takovou historii, zázemím, tradicí, s milionovým předměstím za humny:-), nedokáže sehnat tolik peněz, aby hrál o titul, nebo alespoň pravidelně PO.

___________________________________________________
they have style, they have violence...the R.K.F. are all
your worst nightmares come true

Steck Bratwurst in dein Sauerkraut!

_____________________________________________________________

Anonym (bez ověření)
příspěvků: 1531
11. březen 2009 - 1:08
bugr z be

máš pravdu, plně s tebou souhlasím, co bude dál...

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 1:02
Clouseau

já to postupně upravil, původně tam bylo, to že jsem navrhoval zápas-dva vůbec nefandit. Protože tohle by se začalo řešit, jenže mi bylo vysvětleno, že "to nejde". Ty transparenty by v dnešní mediální době měly cenu jen kdyby to bylo v tv, bohužel.
.
Mě serou ty výkřiky po pár prohrách, je nás několik kteří chceme změnu dlouhodobě protože to není otázka nějaké nahodilosti, u nás je problém v systému. Minulou sezonu se to podařilo shodou neskutečných náhod tak nějak zachránit ale letos se ten problém ukázal v celé nahotě, v kladenském hokeji není žádný systém, žádné budování týmu, vše se jen záplatuje :-( Chybí jakákoliv koncepce, bojím se budoucnosti, nějaká letošní záchrana je sice teď aktuální ale co dál????????

a už žádný sestupy!!

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
11. březen 2009 - 0:56
bugr z be

Jo vyjádření nesouhlasu beru. Jenže formou transparentů konkrétně na naše vedení? To si myslím nesplní účel a nakonec z toho budou mít blbej pocit akorát hokejky zase.
.
S tím posunem v myšlení je to přesný. Letargie neambiciózního spolku přátel ledního hokeje.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 0:52
sufle

jestli ti připadají názory blondýny s paterovým dresem jako zajímavý tak to potěš koště .......

a už žádný sestupy!!

daaziil
Obrázek uživatele daaziil
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 926
11. březen 2009 - 0:52
sufle, kubanec

Blondyna a dres Patery, velmi casna vyjezdnice, byla i v nedeli v budejicich.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 0:49
Clouseau

S tím koncem souhlasím ale to neznamená, že je zbytečný vyjádřit ostrý nesouhlas. Je na majitelích aby tohle řešili, my tohle těžko vyřešíme.
.
Já se bojím toho, že tu vyrůstá generace fandů, která si zvyká, že hrajeme pořád na hraně sestupu a předkola play off. Stačí si pustit starší videa kde se o našich prohrách mluví jako o překvapení. Tam by to chtělo posunout myšlení fandů, vedení i hokejistů...

a už žádný sestupy!!

Anonym, HC GEUS Kladno (bez ověření)
příspěvků: 1531
11. březen 2009 - 0:42
Nejsi sám kdo je

Nejsi sám kdo je znechucenej touhle trapárnou!hokej tragickej,bez nasazení je to hnus. jedinej kdo to bere vážně je ta trapná boleslav. hnus hnus hnus!!!!!

Reagovat

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
11. březen 2009 - 0:40
já bych v pátek i jel

ale chce jet Zděnda a tak nemůžu. Nehledě na to, že v BOL mám výhra-prohra-výhra takže teď bych měl vynechat. Zas ale na druhou stranu to má asi každý kdo tam byl na všech zápasech, sere pes. Jediný co mám 3x je hrozná opice, nemám rád Boleslav!

a už žádný sestupy!!

Kubánec
Obrázek uživatele Kubánec
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 235
11. březen 2009 - 0:32
sufle

Jo,to sedí já stál o dvě řady pod váma.Škoda,osobní setkání necháme na příště.A teď už dost,nejsme na chatu!! :-))

sufle
Obrázek uživatele sufle
příspěvků: 80
11. březen 2009 - 0:27
kubanec

jo, no tim to mozna bude, kazdopadne ta blondyna s paterovym dresem mela dost zajimavy nazory

Clouseau
Obrázek uživatele Clouseau
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1003
Administrátor
11. březen 2009 - 0:27
schůzky a transparenty

Transparenty vyjadřující podporu mají vliv hodně na fanoušky a hráče. Ovšem transparenty vyjadřující nespokojenost jsou většinou směrované na vedení, tady opravdu vidím učinost minimální. Schůzky s hráči a trenéry jsou dobrá zpětná vazba pro oba tábory, opět v nich vidím hlavní přínos ve vyjádření podpory. Ale konkrétní dopad na sestavu, systém hry a tréninkové jednotky asi mít nebudou :) Schůzky s vedením řeší hlavně konkrétní věci, např. dotace autobusů, příspěvky na permice, koordinace zajištění lupenů na zápasy PO apod., to je v pořádku. Ale konkrétní dopad na chod klubu, finanční toky, práci s mládeží, marketing a PR taky nemají. Nebo jo? :)
.
Mluvím o konkrétních věcech. Jako fanoušek některé věci ovlivním víc, některé méně, některé vůbec. A buďme teda konkrétní. Spousta lidí volá po tom, ať Černý odejde. Budiž, pod jeho vedením jsme to nikam nedotáhli. Kdo konkrétně na jeho misto? Víte, jak se to má dělat? Víte dokonce, jak se to má dělat líp? Máte zkušnosti s řízením firmy nebo vedením divize nějaké společnosti? Nebo znáte nějakého dobrého, ale opravdu dobrého manažera, kdo to na Kladně může od příštího nebo přespříštího roku dělat? Spousta otázek.

Smrtihlav33
Obrázek uživatele Smrtihlav33
příspěvků: 55
11. březen 2009 - 0:25
Letáky

Vytvořili jsmě nějaké letáky tak je rozdáme na pěší zoně snad se někteří lidé chytnou.

Kubánec
Obrázek uživatele Kubánec
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 235
11. březen 2009 - 0:23
sufle

Je fakt,že jsem tentokrát neměl z objektivních důvodů klubovou šálu,takže jsi mě možná nezaregistroval:-((

daaziil
Obrázek uživatele daaziil
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 926
11. březen 2009 - 0:23
Transparenty a busy

No hlavne je malo lidi co maj zajem se podilet na transparentech, to je podle me ten problem. Bus: pokud budou byt jen 2 busy, tak ma u me anonym basu piv. Nicmene ja nejedu, leda by se stal zazrak.

sufle
Obrázek uživatele sufle
příspěvků: 80
11. březen 2009 - 0:18
kubanec

mladik s dresem poldi? tak to pak chapu, pac to sem byl ja :D.

Kubánec
Obrázek uživatele Kubánec
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 235
11. březen 2009 - 0:14
sufle

Kde jsi stál?Já byl v sektoru hostů,kromě mě tam byly tři fanynky a jeden mladík s označením kladna.Pak asi čtyři neidenfikov. fans.Pak se tam nasomrovali i označení znojmáci.Škoda,mohli jsme dát debatu.

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!