EXKLUZIVNĚ - nové logo a název klubu!


Autor: pan Bludna - Datum: 25 Srpen 2011

Jak jsme již včera předeslali, podařilo se nám získat exkluzivitu na zveřejnění nového názvu klubu a nového loga. Došlo tedy k dohodě a po splnění základních podmínek přinášíme to, na co všichni kladenští fanoušci i široká hokejová veřejnost již netrpělivě čekají. Nejprve krátce k podmínkám, ke kterým jsme se zavázali.

Webové stránky Fanklubu budou v klubových barvách i s logem. Stálo nás to hodně přemáhání a sebezapření, neboť si na své nezávislosti hodně zakládáme, ale po zralé úvaze jsme si řekli, že nám všem jde o stejnou věc a navíc je nám nová image klubu natolik blízká, že jsme nakonec neodolali. Navíc jsme podepsali dohodu o tom, že každý člen Fanklubu splní bez výjímky jakýkoliv požadavek vedení klubu.

Nejprve pár slov k novému názvu a novému logu.

Název

V médiích se již objevily některé informace a různé spekulace o názvu, zrekapitulujme si je:

- název klubu budou dvě slova
- v názvu nebude jméno sponzora
- v názvu klubu bude slovo Kladno

Nový název klubu vystihuje samu podstatu kladenského hokeje a je mu i jakýmsi zrcadlem. V nové identitě lze najít jak otisk nedávné minulosti hokeje na Kladně, tak i výhled do budoucna s nadějí na lepší časy.

Barvy

Václav Bartoš už před časem prozradil, že tradiční barvy zůstanou zachovány, tedy že modrá a bílá zůstávají. Už ovšem nedodal, že se paleta barev rozšiřuje o další dva odstíny modré, celkově budou tedy tři modré: nebeská, azurová a námořní modř, plus ještě dvě doplňkové barvy: žlutá (písková) a zelená (palmová). Tyto barvy byly zvoleny i s ohledem na hlavního partnera klubu, společnost Sazka, jejíž hlavní barvy jsou žlutá a zelená. Václav Bartoš k tomu dodává:"Bylo nám jasné, že tradiční modrá a bíla musí zůstat, ale pořád se nám to nějak nezdálo. Řekli jsme si, že když přidáme ještě víc modré, bude to lepší, protože čím víc barev, tím víc fanoušků. Zelená a žlutá už pak byly jasné."

Logo

Podoba loga je nezaměnitelná s jakýmkoliv jiným hokejovým klubem a jasně a trefně vystihuje název klubu. Logo je vkusné, hravé a téměř neutrální. Pravda, někdo může namítnout, že obsahuje genderové stereotypy, ale to se dá při troše dobré vůle zkousnout. Myslíme, že se bude líbit všem věkovým i sociálním skupinám, nejvíce však asi dětem.


Trosečníci


Trosečníci dresy






























Dresy jsou řešené v moderním střihu i nadčasovém designu připomínajícím právě opotřebované úbory trosečníků tolik známé např. z filmů nebo televize. V extralize nemají obdoby. Jsou naprosto bez reklam a dominantním prvkem je nové logo klubu.

Tisková konference, která je naplánována na 30. srpna, proběhne na známém ostrůvku rybníku Záplavy u Kamenných Žehrovic v improvizovaném rákosovém přístřešku. Přítomni budou Jaromír Jágr (většinový majitel klubu), Václav Bartoš (výkonný ředitel), pan Kuvert ze společnosti Sazka a nejmenovaný zástupce jedné cestovní kanceláře. Médiím byly rozeslány depeše v lahvích a není proto jisté, kdo dorazí, neboť tento způsob rozesílání zpráv není dodnes zcela spolehlivý.

Název Trosečníci je v našich končinách přece jen poměrně nezvyklý a docela odvážný, avšak Václav Bartoš k tomu má hned několik logických vysvětlení:"Podívejte se, v posledních letech pořád šlapeme vodu a chytáme se stébla. Neustále jsme se zachraňovali, v poslední sezóně nás zachránily odpočty, to je jako by nám Standa Šulc hodil záchranné lano. Fanoušci podléhali bezbřehému pesimismu a my jsme chtěli dát jasně najevo, že už se odrážíme ode dna."

Naléhali jsme, ať prozradí i některé partnery, po krátkém zdráhání však nějaké info pustil:"Asi můžu prozradit, že budeme spolupracovat s kladenským Aquaparkem, který bude o víkendech stylizován do naší nové image. Jedním z partnerů bude i cestovní kancelář specializující se na oblast Karibiku a Mysu Dobré naděje."

Na otázku, jak do nové koncepce zapadá společnost Sazka, se nám dostalo lakonické odpovědi:"Podle hesla svůj k svému. Nad ledovou plochou budeme mít nápis 'Ztroskotanci sobě'"

Plány na rekonstrukci stadionu budou upraveny tak, aby více či méně připomínal skromnou chýši ztroskotance a jeho okolí tropický ostrov. S tím bude souviset i plánovaná úprava přilehlého lesoparku na zoo-safari s volným pohybem zvěře. Kdykoliv budou prostory zimního stadionu nevyužity k jeho primární funkci (letní období, nočně-ranní časy) bude dle dohody s dalším naším partnerem, kterým je řetězec CineStar, instalováno improvizované kino a promítány tematické velkofilmy. Obnovenou premieru snímku Trosečník přislíbil uvést osobně hollywoodský herec Tom Hanks.

Na závěr dodejme, že hokejisté A-týmu přijali nový styl i název klubu s bezbřehým nadšením, za všechny citujme kapitána Pavla Pateru:"Logo i dresy se mi hodně líbí. Myslím, že se to vedení povedlo. Klobouk dolů. Je to super nápad, lidem se to bude líbit a hlavně pro děti to bude bezvadná atrakce. Trosečníci jsou dobře zvolení, můžeme se směle a s odhodláním postavit všem pirátům, indiánům a podobným pseudohrdinům... Teď jen abychom to potvrdili na ledě, ale jsem přesvědčen, že s touto vizí se už teď dá záchrana považovat za reálnou."

"Považuji to za bezvadné!" uzavírá pan Bludna, nový tiskový mluvčí klubu a spoluautor této exkluzivní tiskové zprávy.

PřílohaVelikost
trosecnici.jpg48.55 KB
tros-dresy.jpg113.77 KB
tros-kruh.png124.61 KB
Tags

CHYSTÁME SE

do Budějovic - ve st 26.9.
Jede se individuálně. Podrobné informace ZDE
Pokud jste nestihli objednat vstupenky přes fanklub, tak v on-line prodeji zbývá několik desítek, kupujte ZDE (Sektor hosté je A1)

 

do Kadaně - středa 3.10.
Bude bus? Předpokládaný odjezd v 15:45 od ZS.
Cena 200,- / 250,- (vč. vstupenky). Podrobné info a PŘIHLÁŠKY ZDE
 

Kliknutím na banner výše budete přesměrováni na přehled všech plánovaných výjezdů, podrobné info a přihlašovací formuláře. Prosíme sledujte, průběžně upřesňujeme. Info se bude objevovat i na diskuzi.

Fanshop Rytíři

Dresy (+ další věci a novinky) pro sezónu 2018-19  (včetně těch výročních) již v prodeji!
 

Facebook

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!