EXKLUZIVNĚ - nové logo a název klubu!


Autor: pan Bludna - Datum: 25 Srpen 2011

Jak jsme již včera předeslali, podařilo se nám získat exkluzivitu na zveřejnění nového názvu klubu a nového loga. Došlo tedy k dohodě a po splnění základních podmínek přinášíme to, na co všichni kladenští fanoušci i široká hokejová veřejnost již netrpělivě čekají. Nejprve krátce k podmínkám, ke kterým jsme se zavázali.

Webové stránky Fanklubu budou v klubových barvách i s logem. Stálo nás to hodně přemáhání a sebezapření, neboť si na své nezávislosti hodně zakládáme, ale po zralé úvaze jsme si řekli, že nám všem jde o stejnou věc a navíc je nám nová image klubu natolik blízká, že jsme nakonec neodolali. Navíc jsme podepsali dohodu o tom, že každý člen Fanklubu splní bez výjímky jakýkoliv požadavek vedení klubu.

Nejprve pár slov k novému názvu a novému logu.

Název

V médiích se již objevily některé informace a různé spekulace o názvu, zrekapitulujme si je:

- název klubu budou dvě slova
- v názvu nebude jméno sponzora
- v názvu klubu bude slovo Kladno

Nový název klubu vystihuje samu podstatu kladenského hokeje a je mu i jakýmsi zrcadlem. V nové identitě lze najít jak otisk nedávné minulosti hokeje na Kladně, tak i výhled do budoucna s nadějí na lepší časy.

Barvy

Václav Bartoš už před časem prozradil, že tradiční barvy zůstanou zachovány, tedy že modrá a bílá zůstávají. Už ovšem nedodal, že se paleta barev rozšiřuje o další dva odstíny modré, celkově budou tedy tři modré: nebeská, azurová a námořní modř, plus ještě dvě doplňkové barvy: žlutá (písková) a zelená (palmová). Tyto barvy byly zvoleny i s ohledem na hlavního partnera klubu, společnost Sazka, jejíž hlavní barvy jsou žlutá a zelená. Václav Bartoš k tomu dodává:"Bylo nám jasné, že tradiční modrá a bíla musí zůstat, ale pořád se nám to nějak nezdálo. Řekli jsme si, že když přidáme ještě víc modré, bude to lepší, protože čím víc barev, tím víc fanoušků. Zelená a žlutá už pak byly jasné."

Logo

Podoba loga je nezaměnitelná s jakýmkoliv jiným hokejovým klubem a jasně a trefně vystihuje název klubu. Logo je vkusné, hravé a téměř neutrální. Pravda, někdo může namítnout, že obsahuje genderové stereotypy, ale to se dá při troše dobré vůle zkousnout. Myslíme, že se bude líbit všem věkovým i sociálním skupinám, nejvíce však asi dětem.


Trosečníci


Trosečníci dresy






























Dresy jsou řešené v moderním střihu i nadčasovém designu připomínajícím právě opotřebované úbory trosečníků tolik známé např. z filmů nebo televize. V extralize nemají obdoby. Jsou naprosto bez reklam a dominantním prvkem je nové logo klubu.

Tisková konference, která je naplánována na 30. srpna, proběhne na známém ostrůvku rybníku Záplavy u Kamenných Žehrovic v improvizovaném rákosovém přístřešku. Přítomni budou Jaromír Jágr (většinový majitel klubu), Václav Bartoš (výkonný ředitel), pan Kuvert ze společnosti Sazka a nejmenovaný zástupce jedné cestovní kanceláře. Médiím byly rozeslány depeše v lahvích a není proto jisté, kdo dorazí, neboť tento způsob rozesílání zpráv není dodnes zcela spolehlivý.

Název Trosečníci je v našich končinách přece jen poměrně nezvyklý a docela odvážný, avšak Václav Bartoš k tomu má hned několik logických vysvětlení:"Podívejte se, v posledních letech pořád šlapeme vodu a chytáme se stébla. Neustále jsme se zachraňovali, v poslední sezóně nás zachránily odpočty, to je jako by nám Standa Šulc hodil záchranné lano. Fanoušci podléhali bezbřehému pesimismu a my jsme chtěli dát jasně najevo, že už se odrážíme ode dna."

Naléhali jsme, ať prozradí i některé partnery, po krátkém zdráhání však nějaké info pustil:"Asi můžu prozradit, že budeme spolupracovat s kladenským Aquaparkem, který bude o víkendech stylizován do naší nové image. Jedním z partnerů bude i cestovní kancelář specializující se na oblast Karibiku a Mysu Dobré naděje."

Na otázku, jak do nové koncepce zapadá společnost Sazka, se nám dostalo lakonické odpovědi:"Podle hesla svůj k svému. Nad ledovou plochou budeme mít nápis 'Ztroskotanci sobě'"

Plány na rekonstrukci stadionu budou upraveny tak, aby více či méně připomínal skromnou chýši ztroskotance a jeho okolí tropický ostrov. S tím bude souviset i plánovaná úprava přilehlého lesoparku na zoo-safari s volným pohybem zvěře. Kdykoliv budou prostory zimního stadionu nevyužity k jeho primární funkci (letní období, nočně-ranní časy) bude dle dohody s dalším naším partnerem, kterým je řetězec CineStar, instalováno improvizované kino a promítány tematické velkofilmy. Obnovenou premieru snímku Trosečník přislíbil uvést osobně hollywoodský herec Tom Hanks.

Na závěr dodejme, že hokejisté A-týmu přijali nový styl i název klubu s bezbřehým nadšením, za všechny citujme kapitána Pavla Pateru:"Logo i dresy se mi hodně líbí. Myslím, že se to vedení povedlo. Klobouk dolů. Je to super nápad, lidem se to bude líbit a hlavně pro děti to bude bezvadná atrakce. Trosečníci jsou dobře zvolení, můžeme se směle a s odhodláním postavit všem pirátům, indiánům a podobným pseudohrdinům... Teď jen abychom to potvrdili na ledě, ale jsem přesvědčen, že s touto vizí se už teď dá záchrana považovat za reálnou."

"Považuji to za bezvadné!" uzavírá pan Bludna, nový tiskový mluvčí klubu a spoluautor této exkluzivní tiskové zprávy.

PřílohaVelikost
trosecnici.jpg48.55 KB
tros-dresy.jpg113.77 KB
tros-kruh.png124.61 KB
Tags

Hráč měsíce

Hráčem Movembera je Tomáš Redlich. Gratulujeme! Tomáš odpovídal v obvyklém off-line rozhovoru ZDE

CHYSTÁME SE

po Vánocích do Litoměřic (pátek 29.12.). Naplánujeme, budeme včas informovat, sledujte (ale klidně se už hlašte).

Kliknutím na banner výše budete přesměrováni na přehled všech plánovaných výjezdů, podrobné info a přihlašovací formuláře. Prosíme sledujte, průběžně upřesňujeme. Info se bude objevovat i na diskuzi.

RYCHLÝ ROZPIS

Facebook