Permice vs. komunikace


Autor: zeliii - Datum: 12 prosinec 2018

Během října a listopadu jsme řešili problém s nefunkčními permicemi, který podrobně popsal Mat ve svém blogu zde na stránkách. Jelikož se to celé protáhlo poněkud déle než jsme čekali a celkovou komunikaci řešení této věci bychom si představovali taktéž lepší, bylo nutné se do toho vložit více. Závěr je takový, že permice fungují, ale komunikaci a informovanost o tom, jak řešení věci postupuje, je potřeba zlepšit a zintenzivnit. Nezdá se nám to. Nedá se nic dělat...

Vyjádření k záležitosti od Jiřího Kally (manažer marketingu): "Problém s permicemi, byl zejména v systému ticketingu. Systém špatně vyhodnotil zadanou skutečnost a pak pracoval s jinou informací. Pak se dostaly věci do stavu, kdy systém samovolně zablokoval kartu. Blokace byla z důvodu toho, že systém měl zadanou výrobu nové karty, NE její prodloužení. Může zde být i chyba na straně fanouška, ale to se nikdy nedozvíme. Do budoucna prověřujeme všechny nevyzvednuté karty abychom předešli komplikacím. Beru na svojí odpovědnost, že se dalo vše vyřešit během jednoho až dvou týdnů i s prověřením, aby se tato věc neopakovala. Bohužel se celá věc protáhla daleko déle."

S Vítem Heralem (jakožto PR manažerem) i Jiřím Kallou jsme se domluvili na potřebě lepší vzájemné komunikace a informovanosti při řešení podobných záležitostí. Je to nutné.

V případě, že i Vy budete mít jakýkoliv podobný problém nebo budete mít pocit, že Vám klub není při jeho řešení dostatečně nápomocen, neváhejte nás kontaktovat. Vložíme se do toho a vynasnažíme se co nejrychlejší nápravu.

Tags

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!