Závan informací na poněkud dusném konci léta


Autor: zeliii - Datum: 29 Srpen 2019

V návaznosti na poslední Matův blog a věcí, které se udály zhruba během uplynulého týdne i já přidávám několik odstavců. Nepůjde ani tak o myšlenky a názory jako spíš o fakta, po kterých voláme.

 

Tedy postupně: Poté co neproběhlo avizované zveřejnění informací o prodeji permanentek a jejich cenách, jsem obratem požádal o svolání schůzky mezi zástupci fanoušků a vedení klubu. Šlo o to abychom zjistili proč a jak a na co se tak nějak připravit. Stejná taková schůzka se udála téměř na den přesně před rokem a splnila svůj účel. Z důvodů své dovolené jsem na to teď úplně netlačil a v případě, že by se něco mělo uskutečnit, delegoval jsem vše na kolegy Plecha a Mata. Po návratu už jsem to ale urgoval, avšak stále se nedařilo domluvit. Lze pochopit plné vytížení kluků z vedení, kteří se věnují přípravě záležitostí souvisejících s blížící se extraligovou sezonou. Přesto si myslím, že toto mělo proběhnout co nejdříve, jelikož i informovanost a vztahy s fanoušky jsou přece nedílnou součástí toho všeho. Byly teda ale stále asi důležitější věci...

Vše urychlilo pondělí 26.8. kdy volala paní z Colosea (nového nájemce restaurace na zimáku), že se jejich vedení právě rozhodlo, že salónky v restauraci vybourají a dojde k přestavbě. O téhle věci a variantě toho, že přijdeme o kutloch jsme věděli už od května, kdy jsme byli (já a Venda) u seznamovací prohlídky pánů z Colosea na zimáku. Čili nelze tvrdit, že by to byla nějaká rána pod pás. Tušili jsme, že to může přijít a nějak se s tím smiřovali, vše vždy bylo na dohodě s dotyčnými provozovateli restaurace. Noví nájemci při té prohlídce tvrdili, že se budou snažit vyjít vstříc, nastínili plán, který s tím vším mají (o tom konkrétně později), ale zároveň řekli, že budou potřeba provést velké úpravy prostoru, včetně toho bourání, a že se případně ozvou co a jak. Tak bylo řečeno. Dva měsíce se nic nedělo, a teď tedy tři týdny před extraligou začínají budovat. Telefonát z tohoto pondělka, že se rozhodlo a že si máme co nejdříve (což znamenalo zítra) přijít vyklidit věci mě tedy poněkud zaskočil. Zároveň ale logicky urychlil dění. Obratem jsem volal pánům Kallovi a Poláčkovi abych se ujistil, zda opravdu, a oba mi řekli, že se to dozvěděli přibližně ve stejnou dobu jako já. Navrhnul jsem tedy sejít se druhý den (úterý) v podvečer a nějak si říct co se děje, zároveň si případně vyjasnit i věci které v ty dny proudily diskuzemi a fejsbůky.

Vsuvka: Po cca 15 letech tedy přicházíme o kutloch i kumbál a to ve vyšším zájmu zvýšení úrovně prostředí i komfortu rstauračního zařízení. Zde je nutno podotkout, že ať byl nájemcema  provozovatelem kdokoliv z asi deseti předchozích co pamatuji, tak vždy se i přes slíbení všeho možného i nemožného potýkal s věcmi v normálním provozu nepředstavitelnými (nepravidelná pracovní doba a možnost stravování, donáška objednávek ke stolu, odnos použitého nádobí, možnost najíst se před utkáním, natož po něm, apod.), prostě to nebyla nikdy normální restaurace (zmíněné neduhy jsme se snažili si tam kompenzovat jinými věcmi, třeba využíváním prostoru na tvorbu prezentací nebo drobnými oslavičkami). Kolují mezi námi fámy, že je tahle hospoda zakletá. Když jsme se před lety zajímali co by provozování obnášelo zjistili jsme, že asi opravdu ano. Tak třeba jí Coloseum zbaví téhle nálepky, plány na to mají, možnosti asi taky, teď už i volný prostor. Jestli se to povede a pozvednou úroveň veškerého pohostinství na zimáku alespoň o stupeň budeme tu oběť snášet snad líp a třeba nám tam nakonec někde v rohu i zarezervují stůl a třeba dokonce nechají pověsit obrázek...

Schůzka s kluky z vedení klubu se uskutečnila (za nás krom mě ještě Plech, Gross a Fiky, za klub Jiří Kalla, Vítek Heral a Adam Soukup). Kdyby se tak stalo o měsíc dřív jak bylo v úmyslu asi by se spozstě nedorozumění předešlo. Každopádně jsme se pídili po nějakých bližších informacích. V první řadě jsme požádali, zda by bylo možné uvolnit jakýkoliv prostor pro věci z kumbálu (bubny, vlajky, tyče na chorea, provazy, nářadí apod.), tak abysme je co nejméně složitým způsobem měli k dispozici na utkání. Bylo nám přislíbeno a pracuje se na tom, pár možností jsme si vytipovali, čekáme zda některá z nich klapne, budem se snažit dál. Mít ty věci k dispozici přímo na zimáku je totiž dost důležité k tomu, aby dění na tribuně probíhalo aspoň v obvyklém duchu. Teď je totiž u každého z nás něco, rozstrkané po celém městě a tahat všechno na každý zápas buhvíodkud by nepomohlo ničemu. Snad to všichni pochopí.

Další info podávám jak jsem nakoupil (a zapamatoval si) případně dodatečně vyzjistil:

Prodej permic - Bude zveřejněn a spuštěn nejpozději po víkendovém turnaji (přesný termín, den ani hodina nesděleny), ale všem je jasné, že to je šibeniční. Zdržování kvůli domluvám s ticketingovou firmou, jednání se sponzory, úpravě míst na jižní tribuně. Bylo řečeno, že krom on-line dobíjení, budou nové permice vydávány na počkání. Vstupné na jednotlivá utkání bude stejně jako loni proměnlivé v nějakém rozmezí (konkrétní částky nesděleny).

Vít Heral ve čtvrtek 29.8. na přímý dotaz k záležitosti permanentek odpovídá: „Co se týče informace o pozdržení prodejů permic, 29.7. vyšlo na našem webu: Vedení klubu se oproti původnímu plánu rozhodlo odložit termín zahájení prodeje permanentek. Ty nabídnou Rytíři do prodeje na začátku září, kdy zároveň zveřejní ceny jak permanentních, tak jednotlivých vstupenek na nadcházející sezonu. „Ohledně vstupného na sezonu jsem ještě neudělal konečné rozhodnutí. To bude záviset na tom, kolik seženeme sponzorů a jak doplníme kádr,“ uvedl majitel klubu Jaromír Jágr.“  …Sice stručné, ale zároveň jasné a s odůvodněním majitele klubu. A nyní po turnaji, tedy na začátku září se také tak stane.

Složení kádru - Pochopitelně ne všechny věci, které kolují se zakládají na pravdě, ovšem ne vše lze zveřejňovat. Každý ať věří čemu chce, ale je u toho potřeba prostě taky přemýšlet. Klub má na áčko nějaký rozpočet, je nějak dán počet hráčů v něm, tzn. např. i centrů, nelze držet třeba šest hráčů na jednom postu. Co se týká inormací ohledně toho s kým se jedná nebo nejedná a případně, že se nejednalo, tak dodávám přímou odpověď Vítka Herala: „Klub vždy zveřejňuje pouze potvrzené, podepsané věci, především tedy příchody. Pokud se s někým nedomluvíme, nebo probíhají / neprobíhají jednání, nebo s někým jednat už nechceme, nepatří to (až na výjimky) na oficiální stránky klubu. Jednak se může situace ze dne na den změnit, jednak tím můžete poškodit hráče a klub samotný. K některým věcem se vyjadřujeme ex-post i právě z tohoto důvodu. Pokud náš (dosavadní) hráč podepíše smlouvu v jiném klubu, informuje o tom daný klub. Na vše ostatní jsou další média, které od nás (věřím) mají kvalitní servis a věřím, že i díky maximální otevřenosti a vstřícnosti je klub vidět a píše se o něm (a to i v dobách bez JJ68 v kádru). Osm let, co působím v klubu, jsem to takhle ctil a budu ctít dál.“

Dále, někteří hráči, kteří se jeví jako tzv. "volní" nejsou volní bez omezení, někteří třeba mají stále smoluvy v klubech kde působili a ty je nutno převzít nebo nějak po domluvě upravit. Ty domluvy zřejmě nebudou jednoduché a asi proto ti hráči, přestože jsou jistě kvalitní, jsou "volní" dál... Aktuální kádr dozná samozřejmě změn v podobě hostování některých hráčů jinde, střídavých startů, stejně tak bude zveřejněno kdo bude působit v Ústí nad Labem a jakou formou. (Vydáno dnes ve čtvrtek 29.8. na webu klubu, k přečtení ZDE)

Restaurace a občerstvení - Krom hlavní provozovny pod tribunou, kde tedy má být dlouhý pult s několika výčepy, je plánováno vybudovat velký stan trvalejšího rázu v prostoru před. Bufety uvnitř v rozích jak jsou, stánek za kotlem a nad kotlem + stánek pro hosty. Roznos piva během utkání by měl pokračovat. Jednou z vůbec prvních věcí co jsme slyšeli přímo od provozovatelů je, že chtějí zavést vratné kelímky a fungovat s dostatečným počtem pokladen tak, aby byla co největší plynulost odbavení.

Co jsme na setkání neprobírali: nové dresy, začátky přípravných utkání a počty otevřených vchodů, obsazení postu DJ a produkce při utkání.

Zatím tedy takhle, další věci navazující + nějaké novinky bych rád, abychom zjistili a projednali na další schůzce, kterou se budu snažit domluvit do startu extraligy.

Zelí

PřílohaVelikost
DSCN9493.JPG1.81 MB
DSCN9494.JPG1.61 MB
DSCN9495.JPG1.72 MB
DSCN9496.JPG1.75 MB
DSCN9497.JPG1.72 MB
Stitched_004.JPG1.79 MB

CHYSTÁME SE

Do Varů - v pátek 20.9.

Pokud bude dostatek lidí zkusíme bus. Předběžné info a přihlášky ZDE.
Na vypravení busu je potřeba alespoň 30 vážných zájemců.

Kliknutím na banner výše budete přesměrováni na přehled všech plánovaných výjezdů, podrobné info a přihlašovací formuláře. Prosíme sledujte, průběžně upřesňujeme. Info se bude objevovat i na diskuzi.

Facebook

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!