Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2914
24. Květen 2024 - 0:24
MS

Koukal jsem v Praze na velkoplošné obrazovce a ta všudypřítomná elektrizující atmosféra byla Vážně úžasná. Jako by celá republika hnala ty naše kluky k vítězství podobně jako v Naganu.

Kili: Nikoho zde Vaše moralizující řeči a slepá důvěra v Jágra asi už moc nebaví. Stačí to říct jednou, dvakrát. Výsledky hovoří za Vše a to již po mnoho let. Zázraky nikdo taky nečekal hned, ale progres žádný.

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

Jirka19
příspěvků: 1358
23. Květen 2024 - 23:27
kili

Náhodou mě kili baví, vždycky je sranda, když se najde nějakej takovej exot co píše mimoňské příspěvky. Pro tyhle lidi je těžký nereagovat,furt se musej nějakým způsobem obhajovat atd, je to legrace. Tam stačí pak trochu popíchnout, von to neunese a vysype tam příspěvek z říše snů. Děkuji za to a jen tak dál:-)

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
23. Květen 2024 - 22:09
Haryyyyyyyy, kubikula

Jak jinak pànové. Při vínku a dobrém hokeji se dokonale bavím naprostou zoufalostí vašich příspěvků. No prostě je to jak na mucholapku. Jen tak dál. Debata naprosto o h……….. Radši fanděte a držte palce :-))

kubikula
Obrázek uživatele kubikula
příspěvků: 791
23. Květen 2024 - 22:02
Kili

Ty ses na ten vek nejak vysazenej to uz zavani nejakym komplexem.

Harry
příspěvků: 409
23. Květen 2024 - 22:01
Kiliáne vy asi budete bývalý

Kiliáne vy asi budete bývalý estébák že si u každého hned lustrujete věk

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
23. Květen 2024 - 21:10
Marty

Nápodobně. Vy asi budete fanoušek hokeje :-))

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2914
23. Květen 2024 - 21:03
Kili

Jste již poněkud otravný milý pane.

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
23. Květen 2024 - 20:20
Kladeňák61

Vám opravdu není pomoci. Co to zde píšete za……. Nikdo není nekritický obdivovatel JJ. Jen prostě vím, že skutečnost je naprosto jiná. A dělat vrcholově sport a shánět peníze není snadné. Taky kdo nic nedělá nic nezkazí. Jen kritizovat a žvanit u piva je jednoduchý. Vždyť se můžete zde pochlubit co jste dokázal Vy, než jen pomlouvat. Já nikoho neurážím a ani si nedovolují Vám jako i jiným tykat, když Vás neznám. Já narozdíl od Vás a Vám podobným mám k lidem úctu, zvláště k těm co něco umí a dokázali. A tam patří i JJ. Vy v každém příspěvku na mojí osobu útočíte a padne vždy urážka, tak jakou v tomto na který nyní reagují. Dejte již ve svých letech pokoj a atakuje jiné. To je pro Vás vše, jdu fandit klukům na MS. Když prohrajou, tak Vy určitě budete hned kritikem. Papa.

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9227
Administrátor
23. Květen 2024 - 20:09
tak to je fajn

ze se potvrzuje ze to nebude ani Ruzicka ani Celansky :)

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
23. Květen 2024 - 20:08
Miki77

Vážený, přečtěte si svoje příspěvky a pak někoho kritizujte jak kdo ovládá mateřský jazyk. Tady se píše, tak jak to přijde pod ruku a může nastat mnoho překlepů jako na každé sociální síti. Co na to pořád poukazujete. Už Vám to zde píšou i jiní. Sám máte máslo na hlavě, ale ve svých 31 letech jste asi nejchytřejší. Píšete sprostě, tykáte ani nevíte komu. A zakázán byl lidem přístup, ano. Oni to můžou potvrdit. To by mohl potvrdit nebo vyvrátit administrátor. A to není nic proti lidem co to vedou. Oni se svěří přes soukromé zprávy. Chlapče teprve život Vás naučí a poznáte co je pravda a skutečnost. Hlavně se nepovyšujte nad druhé. Zvláště když je ani neznáte!!!!

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
23. Květen 2024 - 19:54
Doca

Ano. Již zde dělal asistenta a hrál hokej. Je na hokejových kartičkách. V jedné sérii myslím pod číslem 333. Je to však je jedna paní povídala a než se to potvrdí, nemá smysl zde dělat fámy.

Degi
Obrázek uživatele Degi
příspěvků: 498
23. Květen 2024 - 16:52
Ja si tu jen neco odlozim, to

Ja si tu jen neco odlozim, to na me vyskocilo hned takhle po ranu…ze by Jarda nesedel na 3 zidlich, ale zkusil 4 zidle?

https://www.nytimes.com/athletic/5513003/2024/05/23/penguins-jaromir-jag...

doca
Obrázek uživatele doca
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1572
23. Květen 2024 - 16:30
zelii

Jardo akorát je to osekaný, zkomprimovaný..doporučuju spíš poslechnout. Ikdyž něco z toho třeba asi slyšet nechceme

..doufám, že dno už bylo...

kornman
Obrázek uživatele kornman
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 535
23. Květen 2024 - 15:32
Puk Pak Pivo

Voras je božan. Doporučuju všem podcast Puk Pak Pivo, narozdíl od blba Korejse jsou to hokejový rozhovory trochu jinak. No a v placené části na herohero maj jednou za čas "beer call" s Vorasem. Hoši si dycky volaj přes počítač a rěší aktuální dění, ale taky blbosti. Je to neskutečná zábava :-)

www.pukpakpivo.cz

Miki7
Obrázek uživatele Miki7
příspěvků: 106
23. Květen 2024 - 14:44
Zeli

Diky za scan. Voras to ma v hlave srovnany, jako komentator navic super postrehy.

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9227
Administrátor
23. Květen 2024 - 13:32
rozhovor Jakub Voráček

přidal jsem do archivu scan rozhovoru z magazínu Sportu, je to pravděpodobně přepis toho co sem dával Dóča minulej tejden (nebo aspoň část z toho), je tam i o tom respektu a tak...

http://www.fanklubpoldikladno.cz/files/Jakub_Voracek_magazin_Sportu_20-2...

tak to je tak na ukrácení chvíle před večerem :)

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

panzer88
příspěvků: 1852
23. Květen 2024 - 13:23
MIKI77

přestaň furt s tou češtinou jako trapák,to nemáš žádný argumenty?

Kladeňák61
příspěvků: 135
23. Květen 2024 - 10:08
kili

Nechtěl jsem, protože je to marný tobě něco vysvětlit, ale protože pár lidí reagovalo na tvůj ,,skvělý" Příspěvek ke mně, tak musím. Jediný, kdo tu uráží jsi ty, já žádné nadávky, urážky v Debatě, o které jsem psal nečetl, stále tu uvádíš nějaké zákazy atd. Tys příkladem toho, že sem může psát fakt každý nekritický obdivovatel vedení klubu JJ. Prober se, uznej své chyby a bude ti mnohem, mnohem líp. Jenže ty budeš asi jako JJ, vše víš a umíš nejlépe, že? Takže je to marný, je to marný, je to marný. Opět se ukazuje, že každá skupina lidí (jako měli králové) má pro pobavení svého dvorního šaška.

Miki7
Obrázek uživatele Miki7
příspěvků: 106
23. Květen 2024 - 9:30
Neinformovanost

Ta neinformovanost by mi tolik nevadila, kdybychom každý rok hráli play off, nebo aspoň nebojovali o baráž. Bohužel teď jsme v modu, že Jaromír je uraženej a rozhodl se směrem k nám pouštět minimum info (nebo spíš nerozhodl se pouštět víc info).

Co mě ale vyloženě sere, jsou ty storiečka od nějakýho chlapíka co vlezl jardovi do prdele tak, že už mu koukají jen chodidla. To prostě nepřekousnu.

Kili, borče vrátím se k tobě: zkus někdy uznat chybu, posuneš se dál, je to fakt dobrý :-). Ale co já tě budu učit, už všechno umíš, kromě mateřštiny teda :-)

A prosím nelži tu o zakázaných přístupech, to jsou neskutečné sračky a lži, které poškozují lidi, kteří se tu o to starají.

doca
Obrázek uživatele doca
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1572
23. Květen 2024 - 8:42
no

Kili : Tak super, žes to slyšel..to je dobře..moc díky za vyčerpávající info. Adar k nám tomu pustí Child in time , JJ dá nějaký instastory jak má rád fanoušky a jdeme dál.. :)

..doufám, že dno už bylo...

Adar77
Obrázek uživatele Adar77
příspěvků: 802
23. Květen 2024 - 1:11
Tak

Kladno ma akademii...ale zacneme ....s HTU.
To se zda jako skvely podnik, HTU

https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE

HTU :))

kubikula
Obrázek uživatele kubikula
příspěvků: 791
23. Květen 2024 - 1:06
kili

tak ne ze by to tam mel vkladat JJ, ale on je ten co zamestnava lidi co to tam maj vkladat a mel by ridit jak se klub prezentuje smerem k fanouskum kdyz uz na to nikoho nezamestnava, zatim zadna zminka o zacatku pripravy nic, pokulhava to dlouhodobe jede se tu uspornej rezim ve vsech smerech, podle me je nejvetsi jagruv problem ze nema nikoho komu by neco sveril a chce vsechno ridit sam - to vetsinou delaj lidi co si myslej ze udelaj vsechno nejlip, ti chytrejsi se pouci a sezenou si spravne lidi na ktere prenesou pravomoce a zodpovednost, treba ten prakticky nulovej marketing klubu to je presne mysleni mam malo penez tak se nebudu nikde prezentovat a usetrim

Jaro
Obrázek uživatele Jaro
příspěvků: 746
23. Květen 2024 - 0:45
Sponzoring - 2. díl, aby řeč nestála

Model Salzburg
Moc o tom nevím, jen povrchně vím, že se tam z ČR jezdilo a Bukač ml. tam dělal svoje kempy. Kdysi jsem letmo četl podobný články https://sport.aktualne.cz/hokej/hokejova-akademie-v-salcburku/r~ab9cbab0...

Jak to dělali a jak jsou na tom dneska, netuším. Ale tehdy nějakej a úspěšněj inovační přístup. Stejně tak jakoukoli inovaci/restart potřebují Rytíři.

Sponzoring
Ano sponzoring stávajících Rytířů může dělat více menších sponzorů. U nového projektu si to neumím představit ani domluvit, natož zkoordinovat, tam je potřeba jeden/dva silní sponzoři.

Aby nedošlo k nepochopení, neřeším mládež Rytířů s ohledem na Áčko.

Ale úplně nový mládežnický klub (starší žáci až juniorka) ve společném vlastnictví Města a silného sponzora. Může se jmenovat třeba Kladno HTU - Kladno Hockey Talent Undegrand.

Přetahování talentů od Rytířů povoleno a Kladno HTU by mělo ohledně ledů samozřejmě přednost před ledy pro mládež Rytířů. Sorry jako, je to náš zimák :-D

A pokud jde o to, že nejsou lidi? Lidí je na světě jako ... více v instruktážním videu:
https://www.youtube.com/watch?v=ZJn-of6nTvE

Neboli na funkci tiskového mluvčího Rytířů to nemůže mít vliv.

Vyhrávat, když se daří, umí každej blbec :-)

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
22. Květen 2024 - 21:48
Stanislav.

Ano, to máte naprostou pravdu. Ale to snad (informace na web) nechcete vkládat od JJ. Já jsem o špatné informovanosti na webu Rytířů psal na administrátora. Bohužel bez reakce. Asi nejsou lidi. Ale to tu již někdo psal o mluvčích. Bohužel. Asi to nikdo vše nechce dělat. :-(

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
22. Květen 2024 - 21:42
Niki 7

Vy jste na svůj věk nějaký chytrý , co holobrádku. Odpovídám stejným stylem jak Vy. Určitě se Vám to zamlouvá co. Ale takto to předvádíte Vy. Budete poučovat a poukazovat na mé příspěvky, které jsou pravdivé a proto Vám nevoní a ta snůška jiných příspěvků, plná hulvátství a chyb Vám nevadí. Miki7, jste k smíchu. Tak zas můžete reagovat. Tady každý kdo se zastane Kladna nebo nepomlouvá JJ a vedení, tak se dočká jen urážek a pomluv. Dokonce je jim zakázán přístup. Radši se zajímejte kdo bude Rytíře trénovat. Já to už slyšel :-)) . Vy však bazírujte na překlepech. Přečtěte si třeba Kladenský deník.

Adar77
Obrázek uživatele Adar77
příspěvků: 802
22. Květen 2024 - 21:36
Hold už,

musíme zakročit. Jinak by jsme neměly ty karty v rukách.

https://www.youtube.com/watch?v=3mbvWn1EY6g

Doprostřed, rychlého mozka, co napadá a umí to buly vyhrát. Křídlo střílí. Vzadu 2x věž 190cm na to tělo, co uměj bruslit a rozdat přihrávku...a golfák z první.

Že, to ten Jarda kua celou dobu nevidí )

Miki7
Obrázek uživatele Miki7
příspěvků: 106
22. Květen 2024 - 20:39
Kili

Už to přecházím dlouho, ale nemůžu si pomoci :D.
Nic jako "by jste" v češtině NEEXISTUJE. Já se spisovně psát nesnažím, ale ty očividně tím profesorským přednesem ano. Nauč se to nejdřív dědku zkušený, životem ostřílený, a pak poučuj. Jo a malej tip, jediný správný tvar je "byste".

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 249
22. Květen 2024 - 17:55
Kili

Největší sci-fi, které se tu objevuje, je snaha o to, aby se klub choval normálně a ne jako parta naprostých amatérů. Zkus si projet sociální sítě a stránky jinych klubů, stačí Chance liga. Shrnutí sezóny, změny v kádru, plány do budoucna, video rozhovory s hráči... Taky teda všichni mají trenéry. Tady je co? Hovno, tak se holt bavíme nápady jak to zlepšit, když nic jiného, tak jako intelektuální cvičení, které ale ukazuje, že leckdo z fanklubu by dokázal klub řídit líp, než je to teď. Alespoň by byla nějaká vize, byť třeba obtížně realizovatelná, ale alespoň něco a ne tohle přežívání ve stádiu klinické smrti a každoročního čekání na baráž, protože jiný plán než uhrát baráž tenhle klub každou sezónu nemá.

FAN
příspěvků: 13
22. Květen 2024 - 14:18
Restart

Proč by mělo město hledat sponzora a zajišťovat spolupráci se školami na něco co mu nepatří?

kili
Obrázek uživatele kili
příspěvků: 97
22. Květen 2024 - 13:13
Kladeňák61.

Tak jste se dočkal. Musím Vám odpovědět. Na to kolik je Vám let (jestli je ten ročník 61 správně), tak by jste mohl mít již za ta léta zkušenosti a hlavně vědět co je realita a co jen fantazie. Papír a diskuse snesou vše. I to sci-fi, které se zde objevuje. Každý, třeba i ten pan s Poldinkou to může zkusit. Hezky a dlouze to píše, ale dnešní svět a realita je naprosto jiná. Pánové chce to rozum do hrsti. Takto by si to představoval každý. Proč potom oddílů jako je Sparta, Slavie, Viktorka, Dynamo, Třinec, Vítkovice není více, nejlépe všichni?? Proč se nemůže uchytit Baník, Sigma a další. A to jsou města, kde je spousty potencionálních sponzorů. Ono se opravdu nejlépe pomlouvá, bourá, ale něco postavit a dokázat to ne. Každý má možnost se o to pokusit. Vím o čem mluvím. Mám tu zkušenost již dávno za sebou. Tak se pokuste třeba Vy. Na shledanou příště, až se Vám bude zase stýskat.

Bull
Obrázek uživatele Bull
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 96
22. Květen 2024 - 10:20
mluvčí

Marty, je zajímavé, že na magistrát odešli už tři mluvčí Rytířů po sobě. Takový hattrick...

Bull
Obrázek uživatele Bull
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 96
22. Květen 2024 - 10:17
Hokej versus jiné sporty

K řadě sportů může dítě najít svou cestu postupně. Kdežto u hokeje, pokud už ve 3 letech nebruslí, tak je pozdě. A to je pro "nehokejové" rodiny docela brzo...

Kladeňák61
příspěvků: 135
22. Květen 2024 - 8:54
Debata

Tak tu čtu vaše názory pánové, zajímavé a líbí se mi, že si spolu píšete slušně. Jenže, nebojte se, on se brzy objeví kili a všem zde opět ,,vysvětlí", že se má pouze věřit JJ, vážit si ho, za vše co udělal a dělá a jen mu dál věřit a neházet klacky pod nohy. Prostě být rádi, že tu je hokej a dělat že je vše v poho a že naším (fandů) úkolem je fandit a dál nic.

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 249
22. Květen 2024 - 8:34
Jaro

Velmi nesouhlasím, že systém s více malými sponzory je špatně. Je to přesně naopak, výpadek jednoho malého sponzora z celkových například dvaceti není fatální a dá se poměrně lehce nahradit. Výpadek jednoho generálního může znamenat konec celého projektu.

Surreal
Obrázek uživatele Surreal
příspěvků: 633
22. Květen 2024 - 6:16
Prostě model Salzburg - teď o

Prostě model Salzburg - teď o něm někde byl článek v souvislosti s výsledkama Rakouska.

Divoký rej chobotnic a motýlů ve stínu atomových hřibů!

Jaro
Obrázek uživatele Jaro
příspěvků: 746
22. Květen 2024 - 1:15
Restart a Sponzoring

Restart:
Už ho nečekám, nic tomu nenasvědčuje, spíše naopak.

Sponzoring:
Nestačí sponzorovat jen výstroj a ledy, to k ničemu nepovede. Navíc spoléhat se dlouhodobě na více malých sponzorů je příliš riskantní. A nějaký nadace jsou o ničem.

Hokej je hodně tvrdej byznys, klub je firma, trenéři, hráči i zaměstnanci klubu jsou prostě všichni jen zaměstnanci. Tož tak to je, s tím už nic nenarobíme.

Co bych si uměl představit je tohle:

Výchozími předpoklady jsou, že zimák je/bude města a hokej na Kladně ještě má/bude mít značku, co stojí za to restartovat.

Město najde jednoho silného sponzora, co dokáže nejméně 5 let utáhnout společně s městem nový mládežnický klub. V Praze jich je hafo.

Město zajistí časově spolupráci se školama, poskytne zdarma ledy a zázemí (tělocvičny, venkovní hřiště, ubytovny, ...).

Pro každý ročník bude potřeba v týdnu 6x - 7x led a 2x - 3x tělocvičnu/venkovní hřiště.

Sponzor podpoří:

1. Kvalitního manažera celého projektu
2. Kvalitního sportovního trenéra
3. Kvalitní trenéry mládeže
4. Kvalitního výživového poradce
5. Kvalitního sportovního mentora
6. Výstroj, svoz i rozvoz dětí
7. Vše ostatní, co s chodem klubu a sezónou souvisí (kempy, týmové oblečení, společné akce s rodiči, ...)

Začne se od budování týmu starších žáků až po juniorku. Děti bude potřeba přetahovat z jiných klubů, hlavně z Práglu.

Přípravku a mladší žáky nemá smysl v této fázi projektu řešit. To je mi fakt líto, důvody jsou jasný. Až bude klub zase dlouhodobě úspěšný, pak se může zaměřit i na mladší žáky a přípravku.

Projekt se po pěti letech vyhodnotí. Přepokládám, že juniorka postoupí do extraligy juniorů a nebude problém vymyslet pokračování projektu :-D

Navíc je potřeba pořídit dva bodygárdy, co tatínkům a maminkám vysvětlí, že s trenéry se nekomunikuje.

A taky ohlídají chování rodičů v hledišti, jeden tip bych měl: https://x.com/TSN_Sports/status/1792928596849242429?t=K3cAddRudLmCo1AJa3...

PS: alsza1
Dík za info o PZ a SONP

Vyhrávat, když se daří, umí každej blbec :-)

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 249
21. Květen 2024 - 21:55
Nápady a navrhy například

Nápady a navrhy například založit nadaci, která by nadaným dětem pořizovala výstroj a sponzorovaly by ji lokální firmy se objevují už mnoho let. Problém je, že to nikoho (nebudeme jmenovat) absolutně nezajímá.

alsza1
Obrázek uživatele alsza1
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 94
21. Květen 2024 - 20:42
něco málo k té mládeži

SONP se nerozdělilo na SONP a PZ
PZ vznikla na základě požadavku od ministerstva pracovních sil takto zakládat sportovní učiliště a tak učiliště GDM se stalo lodí pro všechny učně díky tehdejšímu řediteli Václavovi Jedličkovi a nastupujícímu sporťákovi Vladimíru Svobodovi v r. 1952
byla to velice zdravá konkurence a PZ prošlo moc skvělých Kladeňáků včetně reprezentantů namátkou : Jaromír Jágr, František Pospíšil, František Kaberle st., Jan Neliba, Vladimír Kameš, František Šebek, Pavel Patera, Jan Kruliš, Ota Vejvoda, Tomáš Mikolášek, Petr Ton, Jiří Burger, Zdeněk Nedvěd a mnozí další
v té době všichni učni co měli zájem o hokej dostávali vybavení (na začátku často již používané) zdarma ..... k tomu tu měli školu, jídlo, nocleh + kulturu zajištěnou .........proto není divu, že se sem stahovaly děti nejen ze středočeského kraje a časem už to bylo tak, že SONP mělo v mládežnické kategorii např. ml. dorost 1 tým a PZ 2 týmy
v té době tito lidé chodili i po sídlištích a dívali se jak kluci mastí s hokejkama na všech možných pláckách (ještě to nebyl hokejbal) a pokud se jim někdo pohybově líbil, tak s ním zašli za ridiči a pozvali je na trenink
a to je to co dnes vůbec neexistuje takže se obávám, že nejen hokej na Kladně ale v celé ČR půjde do kopru pokud ho budou hrát jen děti bývalých hráčů a děti bohatých rodičů
někde to již pochopili a začínají takto ty nejmenší špunty podporovat a mají na to sbírat talenty a proto se tam chtějí dostat i současní mladí kladeňáci neboť tady jim to nikdo zatím neposkytuje
přitom by to udělat šlo
na Kladně a jeho okolí sice není skoro žádná firma co by mohla dělat hlavního sponzora Kladnu ale je tu moc firem které by zvládnuly si vzít jeden věkový hokejový ročník a ten sponzorovat třeba od první třídy i kdyby to byly firmy dvě a sponzorovali je až do juniorky
takto by se mohlo hlásit více dětí a rodiče by se nemuseli obávat, že dají do hokeje tisíce ....
takto mnoho pohybově nadaných dětí končí u florbalu či fotbalu které nejsou tak finančně a časově náročné
dělám v jednom kolosu kde máme spoustu takových jednotlivých segmentů a krom dvou hlavních finančních zdrojů je mnoho sponzorů ty jednotlivé segmenty podporujících a jsou spokojeni s dobrou reklamou a mají to potom i jako svou chloubu
mám dojem, že i tady by se našlo mnoho firem, které by to takto pojmuli a to je tu jen pár týmů a ještě by soutěžili kdo sponzoruje lepší ročník :-)))) pokud by dokázali krom výzbroje a výjezdů zajistit i tu školu s ubytováním + nějaké ty další aktivity (sport a kultura) tak by se to za nějakou dobu mohlo dostat na dobrou cestu
stačilo by jen trochu vůle a najít k tomu nějakou cestu ze strany Jardy + města ......potom by to mohlo mít budoucnost
je to jen subjektivní pohled a možný návrh řešení zažitý z praxe života, tak se omlouvám za dlouhý příspěvek

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2914
21. Květen 2024 - 19:23
_

Vzhledem k Jágrovo arogantnímu chování (a enormnímu požadovaného pracovního nasazení na jednoho člověka, kde by jinde byl nasazen celý tým pracovníků) se ani příliš nedivím, že s ním nikdo příliš spolupracovat nechce... Vůbec se nedivím, že V. Heral šel raději pracovat do veřejného sektoru.

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 853
21. Květen 2024 - 15:45
Vedení

Za Herala a Judlise jsme se něco málo dozvěděli.. ale teď už je to v haji úplně. Vždyť klub má jednu účetní, dva kluky ticketing a marketing a Burger... Dal nikdo nic.. dle webu tedy soudím.

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6978
21. Květen 2024 - 14:06
Jaro

ale vždyť o tak je. Třeba 5. třída má hodně hráčů tak má béčko.
--
Ještě k těm juniorů na MS. Je to ostuda slíbit NHL a pak jim dát úplně nejlevnější lístky a ještě k tomu na největšího outsidera. To je fakt hnus.

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

Marf
Obrázek uživatele Marf
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 57
21. Květen 2024 - 13:59
přístup k fanouškům

Taky sleduju MS, ale mám pocit, že jsme jediný klub v republice, který totálně kašle na svoje fandy. Nejen letos, smutné...
Nikdo neví nic...Chápu, že jsou informace, které nejsou určeny pro širokou veřejnost, ale tohle???
Sám jsem celý život trénoval, ale tohle pochopit nedokážu...
Rytířům fandím a fandit budu, ale tahle přehlíživost a arogance, stejně, jako neochota informovat svoje podporovatele /fandy/ o čemkoliv, je velmi mírně řečeno udivující. Jsem z JJ jako majitele upřímně zklamán!!

jarda
příspěvků: 257
21. Květen 2024 - 13:49
změny

pánové nevím čemu se tady většina z Vás diví, dokud bude MS nic se nového nedozvíme. Jágr sleduje zápasy a jak všichni víme bez něj se na Kladně nesmí udělat nic. První informace očekávám na konci května jestli vůbec.

jarda
příspěvků: 257
21. Květen 2024 - 13:49
změny

pánové nevím čemu se tady většina z Vás diví, dokud bude MS nic se nového nedozvíme. Jágr sleduje zápasy a jak všichni víme bez něj se na Kladně nesmí udělat nic. První informace očekávám na konci května jestli vůbec.

Jaro
Obrázek uživatele Jaro
příspěvků: 746
21. Květen 2024 - 12:25
Mládež Kladno

Neznám historii a důvody rozdělení na PZ a SONP, ale pokud by bylo dost dětí, přijde mi lepší, ať jsou všichni pod jedním klubem.

A klidně mít v jedné kategorii mládeže více týmů složených z výkonnostně stejných hráčů ve skupinách A (nejlepší), B (průměr), C (slabší) a ať se kluci z nižších skupin snaží probojovat výš a na ty nejlepší je tím vyvíjen konkurenční tlak.

Soutěž v jedné kategorii by jistě mohly hrát dvě skupiny A i B a klidně i v jedné lize, domluvit to jde.

Prdět na dojezdové vzdálenosti, který soutěže mládeže v ČR totálně pohřbívaj. Nejsme rusácko nebo Amerikánsko, kde 1 000 km žádnej problém :-D

Vyhrávat, když se daří, umí každej blbec :-)

Dejdy
příspěvků: 644
21. Květen 2024 - 12:15
příprava

Týden přípravy fuč a nevíme nic. Fotky, videa, kdo se připravuje a především trenéři. Klasika.

kubikula
Obrázek uživatele kubikula
příspěvků: 791
21. Květen 2024 - 10:38
koukam

ze zatimco u nas se zuzuje mladez na 1 tym tak ve zline naopak rozsirujou kategorie na 2 tymy, jsem zvedavej jestli bude letos nejakej progres, za chvili dojdou vymluvy proc jsme v mladezi tak dlouhodobe neuspesni - prvni liga, odchody hracu, covid, 2 tymy (ikdyz tu byli i driv), rekonstrukce, reorganizace... vidim tam tu paralelu s ackem, delame to blbe, kazdej rok stejne blbe, ale mame v zaloze nejake vymluvy proc to nejde lip

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9227
Administrátor
21. Květen 2024 - 9:51
jojo

to ukončování působení zasloužilejch hráčů to nám tu prostě nikdy nešlo, dlouhodobej problém, s tim se potýkáme od 90.let, aby to proběhlo nějak přijatelně :(

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Pory19
příspěvků: 295
20. Květen 2024 - 21:08
příprava

ja jsem dohledal 27/8 zápas v Plzni.
Mimochodem je zajimavy se podívat na přípraváky Motoru. Tomu říkám zkouška před sezonou

brikule
Obrázek uživatele brikule
příspěvků: 148
20. Květen 2024 - 19:44
Příprava

Další přípravný zápas má být první srpnový týden v Chomutově. Tak si aspoň zavzpomínáme na azyl :).

Heja Kladno Heja!

TIPOVAČKA

Tipujeme EURO 2024

Bližší informace ZDE

Kulturní přesahy

NA LED! Hokej a bruslení v obrazech

Fenoménu hokeje a bruslení ve výtvarném umění se věnuje nová výstava Národní galerie Praha, která pro návštěvníky znovu otevírá Palác Kinských na Staroměstském náměstí. Výstava představí téměř sto prací napříč různými výtvarnými technikami a médii z českých institucionálních i soukromých sbírek. K vidění budou od 26. dubna do 27. října jak malby starých mistrů, tak díla současných českých tvůrců.

 

www.ngprague.cz

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!