Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
petr pavas
příspěvků: 271
7. prosinec 2016 - 7:01
Analýza

Podle mě nevidím jediný logický problém proč neudělat analýzu dřívější úpravy velikosti našeho hřiště...Ta úprava se taky dělala po analýze ,která předpokládala změnu herního systému a JJ v dohledu.Neříkám , že to teď něco vyřeší , ale proč se nad tím nezamyslet do budoucna? Buď na to hřiště sehnat typy hráčů , nebo si uvědomit jaký styl dlouhodobě Kladnu vyhovuje --a najít třeba jen kompromis.Nevím , je to jen má úvaha , jak něco aspoň do budoucna zkusit.

Jirka19
příspěvků: 138
6. prosinec 2016 - 23:51
přesilovky

Ten rozdíl jak se to hrát má a nemá, to bylo vidět hlavně v posledních dvou zápasech se Slávií (teď doma jsem tedy viděl jenom třetinu ale i tam mi to tak přišlo, venku to byl podle mě dechberoucí rozdíl) - naše přesilovka: jeden (Burger) stojí a čumí, jak ostatní stojej a čuměj a myslí si, že zčistajasna vymyslí gólovou nahrávku - no a vono hovno, nejsme v devadesátých letech. Soupeř: puk lítá jako divej, hráči též, každou chvíli střelba, jde se do brány, vo tom to je...

Kladensky Honzik
Obrázek uživatele Kladensky Honzik
příspěvků: 240
bugr made in kladno
Obrázek uživatele bugr made in kladno
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1066
6. prosinec 2016 - 22:25
Panika

Zejtra to urvem!!!!

666

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 5625
Administrátor
6. prosinec 2016 - 20:43
hřiště

nesmysl, výmluvy, a jestli jim to vadí neměli sem chodit, věděli to už před tím jak to u je
 
to je jak kdyby začali řikat, že když tu začínali tak poldovka kouřila a teď že se jim blbě dejchá... kostka nad ledem taky asi vadí... a ty blikací displeje... prostě podmínky jsou daný je potřeba s nima pracovat a naopak je spíš využít než na to nadávat, každej ať začne u sebe

Dno je dobrý na to, aby sis ho prohlíd'
J.Z. from K.L.

petr pavas
příspěvků: 271
6. prosinec 2016 - 19:47
Rozměry hřiště

Tak vždycky se po určité době dělá vyhodnocení - u nás by to na téma zúžení měl někdo udělat taky - můj názor je - Kladno a zúžení hřiště je nesmysl - ten náš styl a typy hráčů tomu nikdy neodpovídali a zřejmě ani nikdy odpovídat nebudou...

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4425
6. prosinec 2016 - 19:44
OPAVA: Loni nám přesilovky

OPAVA: Loni nám přesilovky šli parádně, takže v tom to podle mě nebude. Je potřeba hrát tak, aby to byla výhoda. Vše je o rychlosti myšlení a hraní puku. Tak oni Kanaďani nejsou drazí, často vyjdou levněji než Češi, pro ně to není práce, ale dobrodružství, takže jim stačí málo. Problém je poznat kvalitního hráče.

KPZ

Opava
Obrázek uživatele Opava
příspěvků: 124
6. prosinec 2016 - 19:33
Dave

Ano, Vitky jsou o 1,5 m kratší, ale o 2 m širší... Dobrý dotaz na Burgra. Mám za to, ze doma při presilovkach je ten metr od tyče znát. Včera presilovky dobre, shodou okolnosti stejna šířka jako ve Vitkach. Když jsme u těch dotazu, tak bych se trenéra zeptal jestli nechce 2-3 kanadýry na modrou a před bránu a jednatele bych se optal, zda-li na ne máme rezervu v rozpočtu... Volný hráči jsou za morem, trh v Evropě je zase o hracích ze zámoří. Aktuálně jinou cestu z wsm než poctivý žold profíkům, kteří si své odehrají a půjdou o dům dál nevidím...

Surreal
Obrázek uživatele Surreal
příspěvků: 191
6. prosinec 2016 - 19:24
legendy za zásluhy

... tenhle problém jinde evidentně vidí i povolaní https://sport.aktualne.cz/hokej/extraliga/komentar-ukrivdena-legenda-neb...

Divoký rej chobotnic a motýlů ve stínu atomových hřibů!

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4425
6. prosinec 2016 - 18:17
Podle mě hřiště na to nemá

Podle mě hřiště na to nemá vliv. Jsou to jen výmluvy. Pamatuju řeči, prohráli jsme protože je někde letiště, prohráli jsme, protože je někde úzké hřiště. Místo aby se hledala chyba u sebe, tak se vymlouvá na něco jiného, normální lidské chování. Celý rok na tom trénujou, tak musí být ve výhodě proti ostatním a pokud nejsou, tak není chyba ve hřišti, ale jinde. Minulý rok každý kdo do Kladna přijel, tak brečel, že má Kladno menší hřiště a jak je to pro ně těžké a že je to pro Kladno výhoda. Všude je trend zmenšovat hřiště, je otázka času, kdy budou hrát všichni na malým, už teď má většina týmů menší hřiště, v extralize to má každý. Vemte si Vítkovice, ty zkrátili hřiště tak, že maj ještě o 1,5 metru kratší než Kladno.

KPZ

michaelakoudelkowa
příspěvků: 505
6. prosinec 2016 - 18:06
Můj názor ke kluzišti,je

Můj názor ke kluzišti,je přece píčovina to na to svádět.Děti tu hrajou od mala(ty roky co se to zůžilo) a stejně nikoho nemelou.Je to o hráčích.Stavíme to pořád na ,,hračičky,,typu Patera,ale na úzké hřiště je potřeba hráče velký,důrazný.Tady se udělal krok á,ale už se neudělalo bé.

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 3835
6. prosinec 2016 - 16:33
Pingu: me napadá, jestli se k

Pingu: me napadá, jestli se k tomu nesahlo v době, kdy nám to melo ve sklepe extraligy pomoci umlatit zbytek. Nějak se asi nedomyslelo, že by nám to v pralese melo dělat problém.

Že se něco mávnutím proutku před PO zmeni, jsem věřil předloni. Že se nezmění jsem věřil loni. Dnes už tomu moc neverim

Pingulátor
Obrázek uživatele Pingulátor
příspěvků: 194
6. prosinec 2016 - 16:07
trocha do mlýna

taky pořád přemýšlím, co je špatně a říkam si, jestli jeden z těch důležitých faktorů opravdu není to úzké domácí kluziště...? Jasně, namítnete, že jiní u nás vyhrávají - na druhou stranu mám prostě pocit, že ty domácí mače nějak obecně nejdou po všech stránkách a že je to třeba tím, že za nás hrají hráči, kteří byli celý život zvyklí hrát na letišti (třeba Jirka Burger). Pořád mi není moc jasný, proč to Jarda nechal udělat, když nebyl rozhodnutý, že minimálně následující sezonu po zúžení tu bude hrát. Navíc až skončí s hokejem, tak tu zase budou hrát hokejisti zvyklí jen na široké hřiště. Btw taky to moc neštimuje s Jardovou tezí, že kolikrát nejel na MS kvůli adaptaci na široké kluziště a náš tým se musí adaptovat z úzkého na široké a z širokého na úzké každý týden. Na druhou stranu je fakt, že Smetín kdysi doma na úzkém hřišti soupeře drtil a venku taky nehrál marně, tak nevim...

Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 306
6. prosinec 2016 - 14:55
nechci brečet

ale moc psychicky silný mi ten tým nepřijde :-))
i když jim už nevěřím z více důvodů, tak pořád platí to, že rozhodovat bude aktuální forma v únoru a později....

michaelakoudelkowa
příspěvků: 505
6. prosinec 2016 - 14:34
Jestli by neměli spíš ti

Jestli by neměli spíš ti mladí kluci strhnout ty starý.

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 5625
Administrátor
6. prosinec 2016 - 12:56
MAT

vesměs souhlasim, ale ani já si nemyslim, že se z něčeho vyhrabem až o něco půjde, vim že to nejde mávnutím proutku, už jsme to zažili mockrát, víme že to tak neni, jestli to někdo tvrdí tak ať se tim ukolébává, každýho věc...

můj názor je ten že musej přitvrdit a víc makat v tréninku, a jestli to tam teda vypadá jak na pouti no, tak je nejvyšší čas, ale nemyslim si to, na druhou stranu "Kupe" tam evidentně byl a pozná to, můžeme tomu věřit, nemusíme, třeba kdyby tam šel někdo jinej má na to jinej názor, nevim, těžko říct, já tam teď nepoběžím a už vůbec si nedovolim tvrdit, že bych z tribuny poznal jak kvalitně kdo trénuje a kolik tomu dává a jestli ho to ba nebo neba

vyhrabat se z toho musej ty hokejisti sami, já jim maximálně můžu na tribuně pomoct
 
- - -
když čtu o sesypu po vyrovnávacím gólu tak to bylo teda stejný i včera (co čtu komentář Kopejdy) -  tzn. psychika na dně - tzn. musej hrábnout víc, zjednodušit hru

Dno je dobrý na to, aby sis ho prohlíd'
J.Z. from K.L.

kupe
příspěvků: 71
6. prosinec 2016 - 12:54
Mat

Na tom o sesypání po vyrovnávacím gólu něco bude. První třetina po vyrovnání stejná hrůza jako doma s Litoměřicemi. Ale asi je vše v pořádku. Když jsem si dneska přečetl komentář na ofiko stránkách, připadal jsem si, že jsem viděl úplně jiné utkání. Bylo to stejné jako po Litoměřicích. Taky totální nesmysly.

Petr

dan
Obrázek uživatele dan
příspěvků: 676
6. prosinec 2016 - 12:50
největší zodpovědnost za

největší zodpovědnost za výsledky mají Ton a Burger. Přišli sem rozhodovat zápasy a pomáhat řídit kabinu. Asi budou muset opravdu hrábnout a strhnout ty mladší kluky.Krize to asi je,na druhou stranu nás přehrál jen Motor,ty ostatní zápasy mohly dopadnout při troše štěstí (a umu) v koncovce, úplně obráceně..
Nedaří se Hanuljakovi,to je taky důležitý faktor..
Návštěvnost bude klesat,to je jasné (zima jak v morně,nudná hra a nudní soupeři..) Je to daň za prales a vůbec dlouhodobou mizerii kladenského hokeje. Jedinou jistotou zůstává,že hůře než ty poslední dvě sezony skončit nemůžem (tuším konečné 5.-6. místo). Postup je v rovině sci-fi. To by bylo Kladno asi první a jediný team,který kdy doma prohrával s farmáři a postoupil do ligy.
Otázkou je taky Patýz,srdcař,o tom žádná..Podle mě ale neumí pracovat se staršíma hráčema. Proto se spadlo a proto i letos Ton s Burgrem zatím spíš táhnou Kladno dolu..

lukasc1
Obrázek uživatele lukasc1
příspěvků: 164
6. prosinec 2016 - 12:44
panzer88

A to je mi super nápadíček, koupit hokejisty a přestat to lámat tréninkem.

"Refuse to lose"

panzer88
příspěvků: 984
6. prosinec 2016 - 12:40
možná,než to lámat

jako každý rok tréninkem,by bylo lepší konečně nakoupit nějaké hokejisty....

Mat
Obrázek uživatele Mat
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 93
6. prosinec 2016 - 12:39
Zelí

Mně je jasný rozdíl mezi zápasy základní části a play-off, ale v čem bude ten rozdíl, kvůli kterému teď zápas prohrajeme, zatímco v play-off bychom ho vyhráli?
Větší nasazení? - soupeř bude mít taky
Lepší atmosféra? - proti Budějkám a Slavii rozhodně nebyla špatná a nic
Větší nervozita ve vyřazovacích bojích? - tady budou naopak vy výhodě soupeři. Budou hrát v klidu, protože postup přes nás by byl bonus, budeme to my, kdo bude pod tlakem "povinného" postupu

Zlomit to musí především v zápasech. Mám však stále v živé paměti zápas s Litoměřicemi, kde nastoupili dobře, dostali se do zaslouženého vedení, ale po zbytečně inkasovaném gólu v přesilovce se naprosto sesypali a zbylé dvě třetiny byly opravdu tragédie. To bylo něco, co mě dost vyděsilo, protože a) buď se na zbytek zápasu vykašlali, nebo b) je vyrovnávací gól opravdu tak psychicky položil. Oba dva případy se však nemají stávat týmu bojující o postup.

Že byly krize větší, to nepochybně byly. Ale na kolika příkladech můžeme říct, že jsme z toho vyšli dobře? To si říkáme poslední 3 roky, že až o něco OPRAVDU půjde, tak to zlomíme. Ale pak stejně nic.

kupe
příspěvků: 71
6. prosinec 2016 - 12:15
Zelíí

Chtěl jsem minule ať si udělá každý obrázek sám návštěvou tréninku, ale po včerejšku ujišťuji, že po shlédnutí dvou celých tréninků a jednoho tak z poloviny ,je více než jasné, že "zlomit to prací v přípravě a tréninku" jak píšeš, vůbec nehrozí.
Pohodová poklidná atmosféra nasvědčuje spíše tomu jak zde nedávno někdo napsal, že skutečně ukolébáváme a mateme soupeře a vše začne až na konci sezóny. Můžete mi začít nadávat, že to není pravda, ale běžte se přesvědčit.

Petr

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 5625
Administrátor
6. prosinec 2016 - 11:36
MAT

tak jsou to 4 domácí prohry v řadě, doteď je však střídal bodový import z venku, čili by to v play-off rychlej konec nemuselo znamenat pokud bysme nezačínali doma ;) rozdíl mezi utkáními v p-o a v zákl. části snad musí znát a cejtit každej, ať hráč nebo divák, na to se snad ptát nemusíš...
 
zkrátka se nedaří musej to zlomit prací v přípravě a tréninku a soustředěním na utkání, nic jinýho nepomůže, prostě máknout víc, krize to je, ale byly větší...

Dno je dobrý na to, aby sis ho prohlíd'
J.Z. from K.L.

Jirka19
příspěvků: 138
6. prosinec 2016 - 11:12
Mat

Vidím to podobně, špičkový tým v rámci soutěže vyhrává i zápasy, ve kterých se nedaří (alespoň většinu). Zápasy play-off budou jiné v tom, že to bude ještě těžší a když to nezvládáme ani teď s týmy typu Benátky, tak nevim, co tam budeme dělat. Spoléhat, že to najednou půjde mi přijde naivní, rád bych se pletl.

Mat
Obrázek uživatele Mat
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 93
6. prosinec 2016 - 11:00
Mě spíš zaráží jiná věc.

Mě spíš zaráží jiná věc. Neustále klub mluví o tom, jak chceme bojovat o extraligu. Teď máme za sebou 4 domácí prohry v řadě, což v play-off znamená konečnou. Někdo teď sice může namítat, že se rozhoduje až v play-off, na každý tým přijde krize apod. Ovšem tým, který chce bojovat o nejvyšší příčky, to musí zvládnout i v krizi. Nebo vám přijde normální, že s kádrem, který máme, zas třeba vypadneme ve čtvrtfinále, protože se zrovna nebude dařit? V čem by zápasy play-off měli být jiné oproti základní části?

Pták
Obrázek uživatele Pták
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 291
6. prosinec 2016 - 11:00
Bugr z Kl

Tak určitě znám pár vysmátejch, co šly do práce s úsměvem, ale většinou to pro ně skončilo už na vrátnici dýcháním do trubičky :-)

Pták
Obrázek uživatele Pták
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 291
6. prosinec 2016 - 11:00
Bugr z Kl

Tak určitě znám pár vysmátejch, co šly do práce s úsměvem, ale většinou to pro ně skončilo už na vrátnici dýcháním do trubičky :-)

michaelakoudelkowa
příspěvků: 505
6. prosinec 2016 - 10:56
bugr made in

Pak je vše v nejlepším pořádku a asi to tak má být.Sory.

bugr made in kladno
Obrázek uživatele bugr made in kladno
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1066
6. prosinec 2016 - 10:39
MK

Jako dobrý, ale ještě jsem nikdy neviděl nikoho jak jde do práce s úsměvem na rtu...možná ty a jeden Bangladéšskej trhovec.

666

michaelakoudelkowa
příspěvků: 505
6. prosinec 2016 - 10:18
nebudu se vyjadřovat ke hře,k

nebudu se vyjadřovat ke hře,k hráčům jsem se vyjádřil před sezonou a to se mi celkem potvrdilo.To že Strnad vede tabulku střelců týmu už o něčem svědčí.Všechna čest k jeho nasazení a bojovnosti,měli by si ostatní z něj vzít příklad,ale je to jinak průměrný hráč.Já na ty treninky chodím celkem často.Jestli měl pisatel na mysli ty znuděný a znechucený ksichty jen co vlezou na led(týká se to jen pár hráčů,asi nemusím jmenovat),tak ty ostatní to nemůže ani bavit.Připomínají mi tím jednu babu v tescu za kasou,tváří se úplně stejně.Na to je ale jen jedna rada-jestli tě práce nebaví,tak si najdi jinou a neznepříjemňuj ji ostatním.Myslel jsi toto?

panzer88
příspěvků: 984
6. prosinec 2016 - 8:28
vypadá to,

že tenhle mančaft má na úplný HOVNO.....holt si zvykejme,jsme klasickej prvoligovej tým a takhle to asi nadlouho zůstane....

hofi
Obrázek uživatele hofi
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1155
6. prosinec 2016 - 8:28
soc sítě

a už to začíná pěkná sračka na FACEBOOKU. Někdo použil logo FANKLUBU a vypadá to jako akce z jeho strany! Každý má právo se vyjádřit, ale rozhodně ne jménem všech pokud to neni oficiální stanovisko!!! Blbost některých lidí a hlavně přemýšlení je neuvěřitelné!

NIKDY se NEVZDÁVAT!!!

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 5501
6. prosinec 2016 - 8:23
gogy já si to nemyslím

dnes už ani v první lize nic nevyhraješ na půl plynu. Navíc když se proti nám každej snaží vytáhnou, přce jen nám ještě zbylo aspon to jméno a teoretické ambice na postup.

Hlavně postoupit!

Kladensky Honzik
Obrázek uživatele Kladensky Honzik
příspěvků: 240
6. prosinec 2016 - 8:19
to je jasný

taktika uspávání hadů. budeme to tak ňák šolíchat do tej čtverky, neplejtvat silama, nezranit se. vytvoříme ostatním o nás obrázek neškodnejch starejch kocourech, který melou z posledního a v únoru krdliš. Jihlava má Čachotskýho, kterej si honí triko ve 2. lize deset let a nikdy se nechyt v 1. je to dobrej hokejka na 2. ligu, ale sráč a někdo ho dřív nebo pozdějc trefí a celá Jihlava bude v prdeli. motoráci sou zase až moc hodný a nato taky dojedou. slátanci to plácaj od toho průvanu každej zápas nadoraz a to nemůžou vydržet. PŘ A PR průměr. Zbytek sou závisláci na prvoligovejch mančaftech.
já to vidim pozitivně a kdo ne, jeho boj. Pokud nemá tým rozpočet 150 M, tak nemůže toudle soutěží profrčet start – cíl, jako se to povedlo v 2003.

Myšlet pojiticky (tim nemam namysli toho vol(f)a)

kizt
příspěvků: 17
6. prosinec 2016 - 8:13
asi už je potřeba

asi už je opravdu potřeba sáhnout k radikálnímu řešení. od začátku sezony mančaft nepodával optimální výkon ale dělal body a mohli jsme uvěřit trenérům, že vše směřují k play off, nyní nejen , že jsou herně tragický ale nesměřují směrem k výše uvedeným cílům ale do propasti naprostého podprůměru pralesa.Řešit se to dá - ale radikálně - jinak sbohem a šáteček.

dudula1964
příspěvků: 48
6. prosinec 2016 - 7:48
George.60: hlavně že jsi

George.60: hlavně že jsi spokojený

petr pavas
příspěvků: 271
6. prosinec 2016 - 7:15
Tabulka

Prozatím ve třetí čtvrtině bodově:
1.Jihlava 15b
2.Třebíč 10b (mj. Pekr), FM 10b
4.Prostějov, Most, ČB ,Slavia,Přerov 9b
9.Havířov 7b
10.Litoměřice 6b
11.Ústí 5b
12.Benátky a Kladno 3b
14.Kadaň 1b.- po těch prvních pěti kolech se stejnými soupeři jsme měli 11 bodů...-Tak snad zítra.

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 715
6. prosinec 2016 - 6:29
Podle me bysme doma nemeli

Podle me bysme doma nemeli prohrávat s Benatkama apod i pres to ze hraci fyzicky nechodi za hranu... je to ostuda proste..

Totalni nasazení mame mit v play off a barazi... Tyhle tymy mame porážet i na pul plynu..

Bohuzel hračská kvalita na to neni..

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

eLJay
příspěvků: 157
6. prosinec 2016 - 0:03
b z be

Tak jasně, člověk, kterej je navyklej (v mým případě), že když má v pondělí/středu/sobotu volno a hrajem doma, tak jde prostě na hokej, dá si klobásku, "pivo" (sorry, ale já ho nedávám), pokecá o hokeji, koukne na něj (ikdyž to často za moc nestojí), tak ten přijde i po prohrách, protože pro něj prostě "jít na hokej" neznamená jen jít čučet na hokej. Jenže divák, divák se chce za svý peníze bavit. Když se nebude bavit tady, půjde do kina, na bowling, do fitka, do baru, atd. Prostě někam, kde tu zábavu má jistou.
...
Jinak ta jistota, že budu hrát, páč mám tenhle plat a Patýs je kámoš, tak mě podrží, to je asi ten největší problém. Těžko pak toho hráče donutíš jít až za hranu, když ví, že nemusí. A stejně tak, když ten kluk jako Strnad dává góly a stejně tu přesilovku hraje Ton/Tenkrát, který by v posledních zápasech netrefili ani ty pověstný vrata od stodoly, tak riskujem, že ho to taky brzo omrzí a pokud mu forma vydrží, budem jen smutně koukat, kam že to v létě odešel.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 5501
5. prosinec 2016 - 23:30
Lze najít i pozitiva -velká obrazovka, pivo, kultura o přestávku

Jen musí člověk zapomenout, že fandí Kladnu, na to si zas půjde vzpomenout až skončí tenhle Volfův truc podnik. Jen už mi přijde, že těch zabitých sezon v pralese je nějak moc :( Teˇˇd je třetí a uvidím jestli ta čtvrtá bude konečně lepší...

Jinak já nesouhlasím s tím, že nemáme kvalitativně na to být v pohodě první. To není o nějakém doplnění, stejně každý hráč zapadne do toho našeho úžasného překombinovaného hokeje se spoustou nesmyslných nahrávek...
A hlavně těžko to zachrání jeden dva hráči když část mužstva neumí makat celý zápas naplno. Pokud mají někteří jistotu, že budou hrát vždy a další mají jistotu, že nebudou hrát první lajnu , na přesilovkách/oslabeních tak se to nikam neposune.

Hlavně postoupit!

edý
příspěvků: 3
5. prosinec 2016 - 22:55
prohra

Potřebujou se semknout..

eLJay
příspěvků: 157
5. prosinec 2016 - 22:41
Pták

Jo takhle. Sorry, tak to jsem blbě reagoval. :-)
Jo jo, já pro to mám asi i docela pochopení. Tahle situace už je fakt kritická a dost nepochopitelná. Vždyť ten tým jen složenej celkem dobře. Jenže z posledních zápasů s týmy první šestky máme 1 výhrů, 1 výhru v prodloužení a 3 prohry. S týmy desítky 1 výhra, 1 výhra v prodloužení, 6 proher a čeká nás Třebíč. Tohle je fakt dost bída. To se pak depka dostaví snadno. Tohle nesvedl snad ani Čelanský.

Krohaj
Obrázek uživatele Krohaj
příspěvků: 1
5. prosinec 2016 - 22:39
Ahoj...Diky vsem ,co byli na

Ahoj...Diky vsem ,co byli na dnesnim vyjezde v Jihlave,ze i po te mizerii v poslednich dnech stejne veri a tahaji se takovou dalku.Diky

Jirka19
příspěvků: 138
5. prosinec 2016 - 22:34
návštěva

Já se těm lidem taky nedivim že nejdou, ten fanoušek nemá tu trpělivost nekonečnou. Ale je to samozřejmě k nasrání, protože atmosféra trpí a pro přítomné je to nuda, zvláště v kombinaci s děním na ledě. Já se na to snad ani netěšim, což se i přes letitou mizerii nestává, je to smutný.

Pták
Obrázek uživatele Pták
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 291
5. prosinec 2016 - 22:35
elJay

Tak to je jasný, ty výsledky zrovna na tribuny nelákají, ale to spíš byla reakce na to, když se tu nutně muselo hledat dno klubu pět minut po zápase ( v klidu u onlajnu a ne z tribun v Jihlavě, to by potom mělo třeba větší váhu )

eLJay
příspěvků: 157
5. prosinec 2016 - 22:10
Kubík

Repre

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 715
5. prosinec 2016 - 22:02
Proč nehraje Kubík?

Proč nehraje Kubík?

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

eLJay
příspěvků: 157
5. prosinec 2016 - 21:57
Pták

Nemůžeš se těm lidem divit. Nemáme holt na Kladně 5000 skalních fandů, co by chodili ať se děje, co se děje. Když tam půjdu jednou za rok a uvidím, že tomu hráči nedávaj maximum, znova už nepůjdu. V dnešním světě plným všelijaký zábavy musí každej profesionální klub bojovat o každýho diváka. Nemůžeš k tomu přistupovat jako že pohoda, rozhodne se až na jaře, takže neva když klucí nějakej ten zápas odfláknout, omluvíme to tím, že se nedaří a pak se současně divit, že lidi na ten hokej nechodí.

gross
Obrázek uživatele gross
příspěvků: 1001
5. prosinec 2016 - 21:46
pták

to napsal hezky.
Mě mrzí hlavně to, že v sobotu se Slavií byla možná nejlepší atmosféra v letošním ročníku (nakolik to bylo mojí slivovicí by se dalo spekulovat:)) a my prohrajeme i další zápas. v tu středu si myslim, že se bude dát dojet v 17:55 a stejně zaparkuju za sektorem...

holecek.petr
příspěvků: 18
5. prosinec 2016 - 20:54
Jak pise Ptak, dno k nam

Jak pise Ptak, dno k nam pravidelne chodi na jare. Co muze bejt horsi nez prohrat baraz a pak dvakrat po sobe vypadnout ve ctvrtfinale? Horsi uz tuhle sezonu bejt nemuzem. Kluci budte v klidu a nepo... se z toho. Jinak je pravda ze dost pravdepodobne budou ted hodne mizerny navstevy, to je skoda.

Hráč měsíce

Hráčem měsíce prosince je: Petr Tenkrát. Gratulujeme a těšíme se opět na tradiční off-line rozhovor...

CHYSTÁME SE

do Litoměřic - st 18.1.
Bude bus? Odjezd 15:45 od ZS. Možnost přístupu Rozdělov, Smečno, Slaný. Předpokládaná cena včetně vstupenky 200,- / 250,-. Podrobnosti a přihlášky ZDE. Pokud do pondělních 16:00 nebude závazně přihlášeno alespoň 30 lidí jede se individuálně.

 

na Slavii - sobota 21.1.
Individuálně / vlakem. Doporučený vlakový spoj z KL: 13:15. Podrobnosti a přehled přihlášených ZDE. POZOR! Začátek v 15:00!

 

Následující výjezdy:
Třebíč (st 25.1.), Kadaň (po 30.1.), Ústí n.L. (so 4.2.), Prostějov (so 11.2.)

 

Kliknutím na banner výše budete přesměrováni na přehled všech plánovaných výjezdů, podrobné info a přihlašovací formuláře. Prosíme sledujte, průběžně upřesňujeme. Info se bude objevovat i na diskuzi.

Facebook